Beogradska premijera filma „Bilo jednom u Holivudu“

Premijera filma „Bilo jednom u Holivudu“, reditelja Kventina Tarantina, održana je sinoć u prepunoj sali bioskopa Cineplexx UŠĆE Shopping Center u Beogradu. Leonardo Dikaprio, Bred Pit i Margo Robi u devetom Tarantinovom filmu na velikom platnu dočarali su na neverovatan način gledaocima seriju događaja iz 1969. godine. Uz Leonarda Dikaprija, Breda Pita i Margo Robi u filmu se pojavljuju i ostala velika holivudska imena kao što su dobitnik nagrade Oskar Al Paćino, Brus Dern, Tim Rot, Timoti Olifant, Kurt Rasel, Dakota Fening, Dejmijan Luis i mnogi drugi. Brojne ličnosti iz kulturnog i javnog života na beogradsku premijeru došle su posebno modno stilizovane za ovu priliku. U garderobi u stilu šezdesetih godina, sa posebnim frizurama i šminkom, među prisutnima su se izdvojile domaće pop ikone Suzana Zlatanović poznatija kao Luna Lu, Duška Jovanić, Lena Bogdanović, glumice Katarina Korša, Marina Ćosić, Isidora Građanin, glumci popularne serije „Vojna Akademija“ Bojan Perić i Đorđe Stojković.

Knjiga inspirisana čuvenom serijom Igra prestola: Pobedi ili umri

U knjizi Pobedi ili umri otkrijte tajne uspeha i liderstva pozivajući se na primere iz čuvene serije Igra prestola. Ukoliko ste i vi ljubitelji serije koja je osvojila svet i volite da čitate naslove iz oblasti menadžmenta i popularne psihologije, uz knjigu Brusa Krejvena ispisaćete sopstvene priče o uspehu. Gledajući Igru prestola, verovatno ste razmišljali koju strategiju biste primenili u tom surovom, prevrtljivom svetu. Svaki pravi vođa zna da i ovaj naš, stvarni svet može da bude podjednako nemilosrdan. Svakodnevno se susrećemo s izazovima i moramo da odlučimo kojim putem da krenemo, koje rizike da preduzmemo, kada da odbijemo ponudu, a kada da prihvatimo poziv na avanturu.

NOVI JESENJI READY-TO-WEAR TRENDOVI ZA NJEGA
Unesimo dašak svežine u svoje garderobere uz samo nekoliko trendova koje ćemo vrlo lako kombinovati: od američki inspirisanog vintage kroja, pa sve do majica sa printovima inspirisanim omiljenim bendovima i filmovima. 1. NOVI VINTAGE STIL -Novi američki vintage stil u ovu sezonu stiže u obliku somotnih pantalona i teksas košulja! Antilop bomber jakne, parke kaki boje i jakne od ovčje kože biće neizostavni komadi u jesenjoj sezoni i kombinovaće se nijasne plave i zelene sa kontrastnim narandžastim i crvenim tonovima. Ovaj trend je idealan za sve one koji preferiraju da postignu opušteniji lizgled koji ne ističe figuru.

LIU JO #GLAMOURIZING – CVEĆE KAO SIMBOL NEŽNOSTI I SOFISTICIRANOSTI
Treće poglavlje govori o moći putovanja koje je oličenje Liu Jo identiteta i evolucije brenda. Reč je #Glamourizing konceptu koji je Liu Jo odabrao za početak nove priče i stvaranje novog imidža za sezonu jesen/zima 2019. Zapravo, ženstvenost i glamur su, ponovo, glavni fokusi sezone i predstavljeni su izvrsnim performansama koje na savršen način predstavlja zvezda Anna Ewers, a za snimanje su zaduženi harizmatični fotografi Mert&Marcus, koji umeju da predstave duh brenda bolje od bilo kog drugog umetnika. Evolucija započeta prošlogodišnjom sezonom jesen/zima je u potpunosti ostvarena, a danas je #Glamourizing mnogo više od koncepta, on zapravo poziva na lojalnost ka najautentičnijim modnim porukama brenda koje stvaraju odličan vizuelni identitet i ostvaruju povezanost sa kreativnim timom koji konstantno unosi novu energiju i predloge u nove kolekcije.

POBEDITE IZAZOVE MASNE KOŽE!
Povratite kontrolu nad svojom kožom uz Eucerin® DERMOPURE preparate specijalno formulisane da ublaže simptome masne i problematične kože i spreče njihovo ponovno pojavljivanje. Proširene pore, povećano lučenje sebuma, mitiseri i bubuljice - najčešći simptomi masne i problematične kože - prisutni su kod 80% mladih ljudi između 11 i 30 godina. Ali, čak i nakon tog perioda života oko 40% osoba, povremeno ili permanentno, suočava sa ovim problemima koji utiču ne samo na izgled njihove kože već i na samopouzdanje. Tokom lletnjeg perioda većina njih stiče utisak da su se akne povukle i da je stanje kože bolje. Nažalost taj utisak vara, jer se nakon leta, zbog zadebljanja kože izazvanog suncem, simptomi problematične kože pogoršavaju, a mitiseri pretvaraju u upalne promene.

Predstavljamo glumačku ekipu iz sinhronizacije „Angry Birds filma 2“

Petar Strugar, Boris Milivojević, Stefan Bundalo, Slobodan Tešić, Nebojša Ljubišić, Isidora Minić, Tamara Dragičević, Bojan Perić..… samo su neka od glumačkih imena koja su učestvovala u sinhronizaciji animiranog hita „Angry Birds Film 2“ koji će premijerno biti prikazan u subotu 17. avgusta u bioskopu Cineplexx 4D Delta City, sa početkom u 18h. Nakon toga, uslediće pretprepremijene projekcije u brojnim bioskopima, a na redovnom repertoaru svih bioskopa u Srbiji naći će se od 22. avgusta. „Angry Birds Film 2“ je ekranizacija jedne od najpopularnijih video igara svih vremena, a svoj prvi filmski uspeh ostvarila je 2016. godine kada su Petar Strugar, Boris Milivojević, Slobodan Tešić i Stefan Bundalo po prvi put pozajmili svoje glasove najdražim likovima – Crvenom, Žutom, Leonardu i Bombi i osvojili gledaoce.Predstavljamo glumačku ekipu iz sinhronizacije „Angry Birds filma 2“

FINALNO SNIŽENJE U FASHION COMPANY RADNJAMA

Kalendarski sve smo bliži jeseni, zato treba iskoristiti izueztne povoljnosti i doći do omiljenog letnjeg komada. U prodavnicama FASHION COMPANY od 8. avgusta startovalo je finalno sniženje letnje kolekcije. Odeću, obuću i aksesoar vodećih svetskih brendova možete naći u našim radnjama u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu, kao i online shopu www.fashionandfriends.rs. Naša preporuka su Replay, Diesel, Tommy Hilfiger, Guess, Timberland, Calvin Klein, Levi’s, Bata, Mango, Liu Jo, Steve Madden, Manila Grace, Scotch&Soda, Camper, Cesare Paciotti.

5. ZEMUNFEST 2019

Peto jubilarno izdanje letnjeg programa ZEMUNFEST 2019, biće održano u periodu od 17-23. avgusta 2019. godine, na dobro poznatim lokacijama Veliki i Magistratski trg. Centralni događaj festivala je bioskop na otvorenom. Za sedam dana festivala, na dve scene, prikazuje se ukupno deset filmova, svetske i domaće kinematografije, zatim teatar na otvorenom, koncerti grupa „Galija“ i „Vampiri“, igranka u stilu 60ih godina prošlog veka, izložbe slika,  kao i posebna dečja zona u okviru koje će biti održane predstave, radionice mozaika, slikarstva, street-art i grafiti, škola fotografije i filma i predstavljanje radova napravljenih tokom ovih radionica. Ulaz na sve sadržaje je besplatan.

Najveće finale leta: Zbog ovoga svi idu na Sea Dance festival!

Uzbudljiva festivalska avantura očekuje nas uskoro na šestom Sea Dance festivalu, koji će biti održan od petka, 30. avgusta do nedelje, 1. septembra u predivnoj tirkiznoj uvali, na plaži Buljarica kod Budve. Predstavljamo vam samo nekoliko razloga zbog čega je Sea Dance jedna od nezaobilaznih destinacija ovog leta! 1. Plaža koja sa pravom nosi epitet tirkiznog bisera -  Ovo je druga godina da će Sea Dance festival biti održan u tirkiznoj uvali, na plaži Buljarica, koja predstavlja istinski biser netaknute prirode jadranske obale, smeštenoj na svega pola sata vožnje od budvanskog Starog grada. Peščana i šljunkovita obala duga 2km i obgrljena pojasom borove i listopadne guste šume i tri stotine godina starim maslinjakom, čini Buljaricu pravom zelenom oazom i savršenom lokacijom za duge letnje festivalske noći, praćene uzbudljivim dnevnim žurkama uz najbolje društvo, koktele i zvuk talasa!

Lilly i Syoss Vas vole i misle na Vas
Kompanija Lilly Drogerie i brend Syoss pokrenuli su akciju „Lilly & Syoss Vas vole i misle na Vas“ u trajanju od 1. avgusta do 4. septembra. Tokom pomenute akcije svi kupci imaće priliku da kupovinom u Lilly drogerijama ostvare popust od čak 30 odsto na sve Syoss proizvode. Početak akcije svečano je obeležen u Lilly drogeriji u Ada Mall-u u prisustvu brojnih zvanica. Tom prikom, svi prisutni mogli su da čuju korisne savete našeg poznatog frizera Mister X-a o tome kako se pravilno neguje kosa, kao i tajne očuvane i zavodljive kose naše talentovane glumice Marine Ćosić. Mister X i Marina Ćosić su istakli da zahvaljujući Syoss preparatima može da se postigne dubinsko obnavljanje kose uz profesionalnu negu, kao i da njihova revolucionarna formula čini kosu mekom i svilenkastom na dodir čak i posle različitih tretiranja.

LEVI’S®️  & HELLO KITTY®️ STIŽE U UŠĆE
Gotovo pola veka, Hello Kitty® zauzima važno mesto u pop kulturi. Ne samo da je ona jedan od najomiljenijih likova na svetu, ona je takođe ironična, nostalgična, i, nesumnjivo, kul kulturna ikona. Zato je, povodom 45. godišnjice ovog popularnog imena, legendarni brend Levi's® udružio snage sa matičnom kompanijom Hello Kitty® – Sandrio, u cilju kreiranja limitirane kolekcije Levi’s®  x  Hello  Kitty®  za žene i devojčice. “Hello Kitty® x Levi’s®? Mislim da će nam biti potrebna nova reč za slatko,“ rekao je Jonathan Cheung, Viši potpredsednik za inovacije u dizajnu Levi's® brenda. Kolekcija je inspirisana streetwear estetikom i nudi širok asortiman majica, topova, dukseva i, naravno, denim modela, ukrašenih popularnim japanskim simbolima.

Angry Birds Film 2 stiže u bioskope

Ostalo je manje od mesec dana do početka bioskopske distribucije animirane avanture nabijene humorom, u kojoj mogu da uživaju sve generacije gledalaca. Reč je naravno, o filmu „Angry Birds 2“, snimljenom prema popularnoj franšizi video igara nastaloj u decembru 2009. godine. „Angry Birds Film 2“ na repertoar bioskopa stiže od 22. avgusta, a kakvu su nam zabavu ovog leta pripremile najpoznatije ptice i prasići, pogledajte u trejleru. Rat između ptica i prasića u filmu „Angry Birds Film 2“ je iznenada prekinut sa pojavljivanjem treće, zajedničke, opasnosti. Naši poznati junaci Crveni, Žuti i Bomba susreću se s potpuno novim neprijateljem koji želi da preuzeme ostrvo. U novonastaloj situaciji, ptice i prasići moraju po prvi put da sarađuju, jer jedino udruženim snagama mogu da pobede pretnju koja im se približava.