Sveznalice: Zašto i kako? Sve o svemu u 700 pitanja
Saznajte odgovore na sva pitanja koja deca svakodnevno postavljaju! Vulkančić predstavlja novu knjigu za najmlađe čitaoce Sveznalice: Zašto i kako? Sve o svemu u 700 pitanja. U ovoj knjizi dete će na neobičan način saznati mnogo neverovatnih činjenica iz različitih oblasti (nauka, ljudsko telo, priroda, istorija, životinje, svakodnevni život...). Sve to propraćeno je neobičnim ilustracijama i shematskim prikazima, kako bi učenje bilo lakše i zabavnije. Zašto pingvinima nikad nije hladno? Kako se biljke hrane? Zašto su Egipćani gradili piramide? Odgovore na ova, i 700 različitih pitanja koja deca svakodnevno postavljaju saznaćete u novoj knjizi iz edicije Sveznalice. Knjiga je idealna za decu stariju od sedam godina, a bavi se temama istorije, prirode, nauke i svakodnevnog života. Ilustracije detaljno objašnjavaju pojmove i pojave, a interesantni i neobični podaci pomažu deci da lakše usvoje znanje.

Uskoro četvrti Kosovo i Metohija međunarodni filmski festival

Četvrti Kosovo i Metohija međunarodni filmski festival (KMMFF) održaće se pod sloganom “Ovde!” u organizaciji Evropskog kulturnog forumaod 3. do 6. decembra 2018. godine u Domu kulture Gračanica. Pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i informisanja Republike Srbije i u partnerstvu sa Domom kulture Gračanica, za četiri dana festivala, biće prikazano 14 filmova. Publiku očekuju srpska ostvarenja najnovije produkcije, ali i evropski filmovi koji su ove godine obeležili filmske festivale u Berlinu, Kanu, Veneciji i San Sebastijanu. Na samom otvaranju biće prikazan film “Dovlatov” ruskog reditelja Alekseja Germana mlađeg, koji je ove godine na Berlinalu nagrađen Srebrnim medvedom za izuzetni umetnički doprinos, i dobio odlične kritike u svetu.

HOLANDSKI BREND DSTREZZED - NOVITET U PONUDI FASHION&FRIENDS
Ponuda najpopularnijeg multibrand lanca u regionu, FASHION&FRIENDS, biće bogatija za modele holandskog modnog brenda DSTREZZED. Inspiraciju za osmišljavanje brenda pronašli su posmatrajući poslovnu gospodu 50-ih godina prošlog veka. U tom periodu po prvi put je uvedena neformalna garderoba za muškarce, koja im je istovremeno pružala osećaj sofisticiranosti i udobnosti. Upravo u tom stilu leži nadahnuće za prvu kolekciju koju su predstavili 2010. godine, a tema je inspirisana tadašnjom „how to de-stress“ senzacijom. Cilj im je da kreiraju garderobu koja odiše nasleđem i večnim klasicima, a ujedno kombinuje moderan stil i urbane detalje. “Nosite Dstrezzed i bićete primećeni u svakoj prilici i u svakom okruženju. Bićete prepoznati kao pravi gospodin koji je istovremeno moderan, džentlmen, a savršeno mu pristaje i casual cool urbani stil. Mi prepoznajemo vaše potrebe i kreiramo komade koji reflektuju vaš stil – stil savremenog muškarca”, poručuju tvorci ovog brenda.

OGREBI & OSVOJI POPUST DO 40% 2018-2

Dok nas postepeno hvata praznična groznica, šoping kao omiljena aktivnost dobija potpuno novu dimenziju. U prodavnicama Fashion company startovala je akcija OGREBI & OSVOJI POPUST od 20 do 40% koji se obračunava na aktuelne cene proizvoda iz kolekcije jesen/zima 2018. Prilikom kupovine na kasi se obračunava popust  koji ste ogrebali na kuponu. Timberland brend učestvuje u akciji isključivo sa artiklima koji su označeni. U akciji ne učestvuju artikli brendova: Premiata, UGG, Guess nakit, satovi i naočare. Maksimalni iznos računa po jednom kuponu je 100,000 RSD. Očekujemo Vas u našim radnjama u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.

Iznanađenja i emocije na svečanosti Serbia Fashion Awards

U kulturnoj stanici Eđšeg u poedeljak 26. novembra održana je svečana ceremonija dodela nagrada Serbia Fashion Awards na kojoj su najboljima u svojoj kategoriji uručena priznanja za trud, zalaganje, kreativnost i uspeh na ovogodišnjem Serbia Fashion Weeku. Nakon uvodnih reči i ostvrtanja na proteklu nacionalnu Nedelju mode, publici se obratila šredsednica SFW Svetlana Horvat. Nakon uvodnog dela programa dodeljene su nagrade onima koji su se najviše istakli svojim radom i talentom na ovogodišnjem Serbia Fahion Weeku. Prva nagrada za najboljeg muškog modela (Best male model) uručena je Marku Ilikiću, a priznanje za najboljeg ženskog modela (Best female model) dodeljena je Biljani Barić. Nagrada u kategoriji Winner of fashion designer competition otišla je mladoj dizajnerki Mini Cvetanović, finalistkinji takmičenja Fashion Talent Design Competition. Potpredsednik SFW, francuski dizajner viskoke mode Emerik Fransoa, takođe se ovo veče našao u ulozi onih koji dodeljuju nagrade te  je Tamaru Đokić prozvao kao pobednicu u kategoriji Winner for Fil Rouge Festival Paris.

SLUŽBENI GLASNIK OTVORIO KNJIŽARU U VRANJU
JP Službeni glаsnik svečаno je dаnаs otvorio novu knjižаru u Vrаnju u prisustvu grаdonаčelnikа Slobodаnа Milenkovićа, brojnih predstаvnikа grаdske vlаsti i lokаlne uprаve, kаo i ličnosti iz jаvnog životа Vrаnjа. „ Misijа Službenog glаsnikа jeste negovаnje prаvih vrednosti i kulture, tаko dа je širenje mаloprodаjne mreže objekаtа jedаn od korаkа kа ostvаrenju tog ciljа. LJubitelji knjigа sаsvim sigurno su dobili još jedno mesto u kojem mogu dа pronаđu kvаlitetno štivo, od književnih klаsikа do usko - stručne literаture“ – istаklа je tom prilikom Mirosаvа Kаstrаtović Tirkаjlа, direktorkа sektorа zа prodаju i nаbаvku Službenog glаsnikа, i nаglаsilа dа će ovo preduzeće nаstаviti dа neguje i ulаže u kulturu čitаnjа. Knjižаrа u Vrаnju je tridesetа po redu jednog od nаših nаjvećih izdаvаčа, а njenim otvаrаnjem Glаsnik nаstoji dа kroz širenje mаloprodаjne mreže objekаtа, kvаlitetnа literаturа  bude dostupnа što većem broju ljudi u svim grаdovimа nаše zemlje.

DANI ISTARSKE KUHINJE!
U restoranu Šaran počeli su Dani istarske kuhinje koji će trajati od 14. novembra  do 06. decembra. Beogradski restoran Šaran, ugostio je svoje kolege ugostitelje iz Istre Konobu Buscinu i konobu Stari podrum, San Roko, vinare Kozlovic, Cuj, Kapola i mnoge vinare. Kao znak zahvalnosti ovi ugostitelji, vinari i uljari podariće Beogradjanima pravi vatromet od ukusa istarskih specijaliteta počev od dobre pršute preko istarskog govečeta, do morskih plodova, dobre morske ribe i nezaobilaznih tartufa po kojima je posebno ova oblast poznata. Kako je Istra omiljeno mesto za hedoniste,vrata restorana Šaran bila su otvorena za mnoge ljubitelje ovih specijaliteta, medju kojima su se našle mnoge ličnosti iz javnog života...

Prestižnu nagradu Sajma nameštaja dobila čuvena kompanija iz Ivanjice

Nije lako biti najbolji kada je konkurencija oštra, kada kvalitetom treba da ideš u korak sa kvantitetom, a da pritom zadovoljiš i kupovnu moć građana. I, uz trud da držiš vodeće mesto na listi proizvođača nameštaja, uspeš i da podigneš kvalitet manifestacije kakva je Sajam nameštaja. Oni su to uspeli! Na 56. Međunarodnom sajmu nameštaja, opreme i unutrašnje dekoracije u Beogradu, kompanija „Matis“ iz Ivanjice dobila je Sajamski ključ, priznanje koje se dodeljuje najboljima u kategoriji za višegodišnji doprinos podizanju kvaliteta manifestacije. - Najveće moguće priznanje beogradskog Sajma,  kompanija „Matis“ dobija već treći put, što je još jedna potvrda kvaliteta i uspešnosti u oblasti proizvodnje i prodaje nameštaja- s ponosom ističe vlasnik i generalni direktor kompanije Dragomir Lazović.

ODRŽANA NEDELJA ITALIJANSKE KUHINJE
Više od 1300 događaja u 110 zemalja sveta obeležilo je III Nedelju italijanske kuhinje u svetu, a brojni događaji u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Subotici doneli su ukuse “Mediteranske ishrane” koja je ponovo osvojila građane Srbije od 19. do 25. novembra. Povodom ovog događaja ambasador Italije, Karlo Lo Kašo je istakao: „Cilj događaja nije samo da se uživa u dobroj hrani, već da se ujedine i privreda i kultura i tradicija i da se pokaže šta to mediteransku kuhinju čini najzdravijom na svetu“. Dašak Italije ušao je u mnoge domove građana Srbije zahvaljujući promotivnoj ponudi italijanskih proizvoda „Italija po vašem ukusu“ u Maxi supermarketima u Srbiji, koja traje do 28. novembra, ali i zahvaljujući dvodnevnom sajmu „Made in Italy in Serbia“ na kome su se predstavili italijanski proizvođača koji tek treba da stignu na srpsko tržište, uz podršku udruženja PortaItalia i Bianco e Rosso. Ovom prilikom održan je i seminar „Teritorija, kvalitet, hrana, zdravlje“ u organizaciji ambasade i ministarstava poljoprivrede Italije i Srbije.

Mystic Glow: Givenchy praznična kolekcija francuske šminke
Sve žene znaju da je šminka za Novu godinu uvek drugačija od od šminke za uobičajene žurke. Kao i sve te večeri, i šminka za Novu godinu mora biti posebna, divlja i drugačija. Šminka za Novu godinu mora pokazivati da je u toku najluđa noć čak i nekom ko nema pojma šta se oko njega događa. Uoči praznika, francuski brend Givenchy predstavio je prazničnu kolekciju šminke Mystic Glow, posvećenu sjaju i svetlu. Limitirana kolekcija Mystic Glow se sastoji od jedinstvenih proizvoda za svečanu šminku. Kapsula kolekcija uključuje: sjajni prah za lice i dekolte Givenchy Beauty’s Mystic Glow Wet & Dry Highlighter Powder, puder Prisme Libre Loose Powder u nijansi Satin Blanc, ruž za usne Le Rouge Lipstic u nijansama Carmin Escarpin i Grenat Initie i olovke za oči.

12. Festival nauke - Srpski naučnici nam otkrivaju kako će izgledati Zemlja budućnosti

Da li nas u bliskoj budućnosti zaista očekuju leteći gradovi i automobili ili bi svet sutrašnjice trebalo da bude nešto zeleniji, na koji način bi roboti mogli da zamene ljude i šta će to doneti medicina u decenijama koje dolaze? Na ovogodišnjem festivalu nauke, koji se od 29. novembra do 2. decembra održava na Beogradskom sajmu brojni naučni komunikatori kroz najrazličitije naučne discipline ponudiće zanimljiva rešenja za budućnost. U susret 12. Festivalu nauke, inspirisani temom i i srpski naučnici otkrivaju nam kako će izgledati budućnost naše planete. Naučni savetnik na Institutu za multidisciplinarna istraživanja Univerziteta u Beogradu, dr Ivan Spasojević upoređuje ljudski rod u XX veku sa  „tinejdžerom koji je dobio brzi automobil, odakle su proizašli mnogi uzleti i oduševljenja, ali i mnogo štete“.

Srpska premijera filma “Farenhajt 11/9”

Film „Farenhajt 11/9“ stiže u bioskope u Srbiji u distribuciji 2i Film Srbija, i premijerno će biti prikazan u Domu omladine Beograda 4. i 5. decembra od 18 časova. Nakon premijere 4. decembra, publika će imati jedinstvenu priliku da učestvuje u panel razgovoru „Kako je došlo do ovoga i kako se izlazi iz ovoga?“, što je ujedno i ključno pitanje ovog filma. U razgovoru učestvuju eminentni govornici iz oblasti politike, filma i medija. Ulaznice su u prodaji na EVENTIM blagajni Doma omladine Beograda, po ceni od 300 RSD. Film kreće u redovnu bioskopsku distribuciju od 6.12.2018. Majkl Mur je najpoznatiji je dokumentarista na svetu, i autor najunosnijeg dokumentarnog filma svih vremena „Farenhajt 9/11“ iz 2004. godine , kao i filma „Ludi za oružjem“ za koji je 2003. osvojio Oskar za najbolji dokumentarni film. Čak i s ovakvom titulom, postoji još vrlo malo stvari koje čak i ovaj provokativni filmski autor može reći o Trampu koje nisu bile beskrajno ponavljane u medijima od proglašenja rezultata izbora 2016. do danas.