Želja da njeno lice ujutru uvek izgleda sveže i odmorno pravi je izazov za savremenu ženu, koja je stalno u pokretu. Uslov za ostvarenje tog cilja je dobar san, a intenzivna noćna nega najbolji saveznik, koji će doprineti da sa još većim samopouzdanjem zakorači u novi dan. Inspirisan dermatološkim tretmanima: injekcijama hijalurona za efekat popunjavanja bora i pilingom AHA kiselinama koji stimulišu regeneraciju kože, Eucerin® nudi potpuno novo rešenje za svež i podmlađen izgled vaše kože - Eucerin® Hyaluron-Filler Noćni Intezivni Serum. Inovativno pakovanje Eucerin® Hyaluron-Filler Noćnog Intezivnog Seruma sastoji se od dve odvojene komore, koje sadrže različite formulacije. Laganim pritiskom na pumpicu, njihovi sadržaji se kombinuju kako bi koži pružili višestruki antiage efekat - obnavljanje teksture, intenzivnu hidrataciju i popunjavanje čak i dubokih bora.
Na jednom od najvažnijih modnih događaja u svetu, Milano Fashion Weeku koji se održao od 19. do 25. septembra, zahvaljujući Serbia Fashion Weeku naša zemlja imala je čak tri predstavnika. Dizajnerka Milica Tričković predstavila je svoju kolekciju na takmičenju za mlade talente, njena koleginica Nataša Župac prikazala je kolekciju na platformi Mad Mood, dok je predsednica SFW Svetlana Horvat dobila poziv da učestvuje u radu stručnog žirija na takmičenju za mlade talente EFU na Milanskoj nedelji mode. Ovo je samo jedan u nizu dokaza i potvrda da svet prepoznaje talenat koji Srbija ima i ceni njihov rad.
Jedna od vodećih globalnih coworking i coliving platformi ulazi na tržište našeg regiona kroz akviziciju većinskog udela u specijalizovanoj kompaniji Nova Iskre - Novi Prostori d.o.o, popularnog srpskog coworking operatera. Samo dva meseca po otvaranju druge lokacije Nova Iskra Workspace-a u srcu Zemuna, u Beogradu, vodeći coworking operater u našem regionu objavio je akviziciju većinskog udela od strane jednog od vodećih globalnih coworking i coliving operatera, rent24. Cilj investicije u srpsku kompaniju je razvoj u regionalnog lidera u domenu postavljanja i menadžmenta coworking i event prostora, ili pak coliving koncepata. rent24 (www.rent24.com) je globalni lider u oblasti pružanja coworking i coliving usluga. U portfoliju trenutno je oko 45 lokacija koje se prostiru na tri kontinen ta, dok se novi prostori priključuju skoro na nedeljnom nivou.
U slikovitom ambijentu pejsažne bašte beogradskog restorana „Topčiderac“ – i postavci koja istovremeno sugeriše njegov neustrašivi terenski duh i otmeni luksuz podcrtan najsavremenijom tehnologijom – kompanija Porsche Srbija i Crna Gora je promovisala novu generaciju svog proslavljenog SUV vozila – Volkswagen Touareg. Ekspresivan dizajn enterijera, inspirativna funkcionalnost, atraktivna futuristička spoljašnost koja momentalno pleni nadopunjuje se sa inovativnim sistemima podrške u vožnji i upravljanju na sva četiri točka. Iako je u pitanju terenac velike prostornosti, vozači u njemu uživaju u svim prednostima koje nudi kompaktno vozilo zahvaljujući primeni izuzetnih tehnoloških rešenja – uz osećanje svemogućnosti i najvišeg stepena bezbednosti – bilo da se radi o konvencionalnoj, sportskoj ili terenskoj vožnji.
Levi's® je danas objavio početak saradnje sa muzičarem, glumcem i višestrukim dobitnikom Grammy nagrade, Justinom Timberlakeom. Zajedničkim naporima pokrenuta je Levi's® x Justin Timberlake Fresh Leaves kolekcija, a Justinova ljubav prema muzici uvela je novine u kreiranju klasičnih odevnih komada ovog brenda. Kolekcija će od 4. oktobra biti dostupna širom sveta u odabranim maloprodajnim i veleprodajnim Levi's® objektima. "Kao simbol autentičnog samoizražavanja, Levi's® su oduvek nosili muzičari sa jedinstvenim glasovnim sposobnostima, kao i njihovi obožavatelji. Autentični duh Levi's®-a Justin je predstavio ovom kolekcijom i ponosi smo na našu zajedničku saradnju ", rekla je Jennifer Sey, glavni direktor marketinga za Levi Strauss & Co.
Tradicionalna humanitarna akcija "ČUTI I RAZUMETI" se od 2012. godine održava krajem septembra povodom Svetske nedelje gluvih i nagluvih osoba. U petak 21. septembra ova akcija je održana po sedmi put a ove godine mesto održavanja akcije je bilo Lutkarsko pozorište u Nišu. Uz pomoć velikog broja prijatelja, Audiovox je pokrenuo ovu akciju sa ciljem da deci sa oštećenim sluhom pokaže da su sastavni deo ovog društva i da se skrene pažnju javnosti na njihove probleme i potrebe. Kao i prethodnih godina, i ove godine najbrojniji učesnici akcije su bila deca sa oštećenim sluhom iz cele Srbije. Bila su prisutna deca iz specijalnih škola za decu oštećenog sluha iz Subotice, Novog Sada, Beograda, Zemuna, Kragujevca, Jagodine i Niša.
Najšarenija urbana tematska trka, čija je osnovna karakteristika posipanje učesnika bojama organskog porekla, održana je pod nazivom Color RUNNING powered by Tikkurila. U nedelju tačno u 10 sati, toplo i mirno novobeogradsko jutru, prekinuo je zvuk sirene za početak trke od 200m za najmlađe mališane do predškolskog uzrasta. Odmah posle njih stazu dugačku 500m trčala su malo starija deca od predškolskog uzrasta do 10 godina. Mališani su trku završili išarani od glave do pete, gde ih je čekala zaslužena medalja i paketić boje. Tačno u podne, 1.000 odraslih trkača započelo je najšareniju urbanu trku u čistim belim Color RUNNING majicama, a volonteri su ih, nakon svakog pređenog kilometra, zasipali najveselijim bojama tako da su petokilometarsku trku završili obojeni od glave do pete. Na trci su učestvovali, zajedno sa svojim vlasnicima, i brojni kućni ljubimci.
Holandski brend Scotch & Soda predstavlja kolekciju za sezonu jesen/zima 2018, inspirisanu glamuroznim putovanjem od zelenih uzvišica do snežnih planinskih vrhova visine 4.810 metara. Ono što sledi nije obična avantura. Naše putovanje započinjemo na bujnim planinskim zelenim površinama, gde se zadržavaju poslednji momenti leta. Na ovom mestu susrećemo se sa vodičima – najmodernijim poštanskim timom. Tokom planinskog uspona, osećamo sve što nas okružuje: sveže temperature, nove teksture i prirodne lepote – pejzaže predstavljene u kolekciji jesen/zima 2018. „U podnožju naše magične planine, zamislili smo poštu sa najstilizovanijim poštanskim timom na svetu, obučenim u „uniforme“ inspirisane klasičnom planinskom tematikom, svežinom, bojama i teksturama. Nazivamo je FW18 Expedition Couture“, - Marlou van Engelen, kreativni direktor, Scotch & Soda.
Svi smo mi nekada bili žrtve negativnosti i kritike na društvenim medijima. Šta god da radite ONLINE, uvek je neko spreman da kritikuje. Čak i kada je mržnja neosnovana, većina se povlači. Ali, bežanje od problema i gajenje negativnih osećanja nije pomoglo nikome. Tretirajući mržnju ironijom i nepovredivošću, umanjujete štetu koju ona može naneti. Iz tog razloga pokrenuta je jedinstvena kolekcija Haute Couture, dizajnirana da obesnaži mržnju. Odakle da počnemo ako ne od ličnog iskustva? Iskoristili smo izjave poput „Diesel je mrtav“ i „Diesel nije više cool“ i pretvorili ih u jedinstvene odevne komade.
Na modnoj karti Beograda od sada možete pronaći još jedan luksuzan brend! XYZ abecedi svetski poznatih brendova: Burberry, Dsquared2, Hogan, Jimmy Choo, Philipp Plein, Salvatore Ferragamo, Tod's, Valentino Garavani pridružio se i Balmain. Nova kolekcija za jesen-zimu 2018. ujedinjena je pod imenom #BALMAINARMY. »Praktice makes perfect« je zvezda vodilja dizajnera Oliviera Rousteinga koji u modnoj industriji važi za pravog modnog genija. On i njegov tim svake sezone iznova stvaraju pravo modno savršenstvo. Odlika ovog brenda je da se zbog vrlo visoke popularnosti ne vodi sezonskim trendovima, već pripada jednom od vodećih modnih lidera kojem se svi dive i kojeg rado prate.
Tradicija se nastavlja i ove godine kad će mnogobrojne poznate ličnosti odvojiti svoje vreme i zaigrati tenis za humanost. 17. Porše teniski turnir poznatih biće održan po prvi put na terenima Akademije našeg proslavljenog teniskog asa – Janka Tipsarevića („Sportski centar Olimp“ na Zvezdari) za vikend 29-30 septembra. Zvanično podržan i od strane Sportskog saveza Srbije – turnir će predstaviti takmičare u muškom singlu i dublu, predstavnice „lepšeg pola“ na „Motorola turniru za dame“, najmlađe učesnike „Atlas Mini Tenis Open-a“ i nastupajuće profesionalne asove tenisa na posebnom egzibicionom meču. Mečevi oba dana programa biće igrani od 10h do 17 časova, ulaz za sve posetioce je slobodan – dok će humanitarni fond turnira i ove godine biti uručen udruženju „Uvek sa decom“ onkološke klinike u Beogradu.
Sajam poslova i stručnih praksi za studente i diplomce tehničko-tehnoloških i prirodno-matematičkih fakulteta „JobFair18 — Kreiraj svoju budućnost!” održaće se 5. i 6. novembra 2018. godine u Zgradi tehničkih fakulteta u Beogradu. Organizatori Sajma su dve studentske, apolitične i neprofitne organizacije Istek — Lokalni komitet Beograd i BEST — Lokalna grupa Beograd koje će predstaviti posetiocima mogućnost zaposlenja i razvoja profesionalnih karijera, pružajući im šansu da stečeno znanje primene u nekoj od kompanija koje uspešno posluju u Srbiji. Sa ciljem da pomognu svojim kolegama, studenti volonteri, četrnaestu godinu zaredom rade na ostvarivanju vizije Sajma — smanjenje nezaposlenosti među mladima i sprečavanje „odliva mozgova”, sa kojima se pretežno susrećemo u oblasti tehničkih nauka u našoj zemlji.
Još članaka...
- SVEČANO OTVORENA RADNJA ITALIJANSKOG PREMIUM MODNOG BRENDA LIU JO
- Objavljen program Dead Lake Horror & Wine Festivala
- OKTOBAR U ZNAKU XXII DEČIJEG SAJMA
- POČINJE POSTAVLJENJE UV INDIKATORA U ŠKOLAMA
- Danas se svečano otvara 52. Bitef
- Timberland CITYROAM - U potrazi za skrivenim delovima prirode u urbanoj džungli
- 9. Beogradski internacionalni filmski festival osoba sa invaliditetom – Bosifest
- NOVO PRIZNANJE SRPSKOJ MODI
- VIRTUELNA STVARNOST I AVATARI U PRVOM PLANU
- Humanitarni fudbalski turnir „Diplomats 4 Children”
- 52. BITEF za decu "Svet pre ljudi"
- “IMA LI ŽIVOTA?” pita EROS RAMACOTI i najavljuje koncert u Beogradu!