TOMMYNOW “DRIVE” je posetio Milano sa globalnom ambasadorkom Gigi Hadid; a muška i ženska kolekcija sa piste već je dostupna za kupovinu u svim postojećim kanalima prodaje u preko 70 zemalja. U potpuno prerađenom TOMMYNOW hepeningu, Proleće 2018, spojeni su moda i moto trke, u čast partnerstva između kompanija Tommy Hilfiger i Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Tommy Hilfiger je najavio TOMMYNOW “DRIVE”, hepening nabijen energijom, zasnovan na modi, inovaciji i adrenalinskom svetu Formule 1. Inspirisan njegovom ljubavlju prema moto sportu, događaj je kombinacija brzine i neposrednosti, uz malo vinitidž nostalgije.
L'Oreal je lansirao bajkovitu makeup kolekciju posvećenu dugo očekivanom filmu „Lepotica i zver“. Disney x L'Oreal make up kolekcija inspirisana je “bajkom starom kao vreme” (“tale as old as time”) i njenim glavnim junacima: Belom, Zveri, Ružom, Lumierom, Tokinsom, gospođom Pots i Spolverinom. Bajkovita kolekcija šminke sadrži sedam setova ruževa i lakove za nokte, a svaki set posvećen je jednom od likova. Sedam neverovatnih L'Oreal ruževa iz Color Rich linije i isto toliko predivnih nijansi lakova za nokte dolaze u luksuznoj plavoj kutiji koja se, nakon što je otvorite, pretvara u raskošnu dvoranu zamka.
Glavni glumac Miloš Biković 7. marta na crvenom tepihu u bioskopu Cineplexx. Emotivna i inspirativna priča, inspirisana istinitim događajima, sa našim mladim i proslavljenim glumcem Milošem Bikovićem u glavnoj ulozi, premijerno nam stiže na platno bioskopa Cineplexx UŠĆE Shopping Center 7. marta u 20 časova! Crvenim tepihom na ovom događaju će prošetati i srpski glumac lično, koji će ovom prilikom pozdraviti publiku. Karte su u prodaji na blagajni bioskopa! Već dan kasnije, 8. marta od 20 časova u svim bioskopima Cineplexx u Srbiji održaće se Ladies night događaj, uz film Led
U sredu, 28. februаrа obležаvаmo dаn kаdа je 1949. godine, odlukom Vlаde NR Srbije osnovаn Muzej Vukа i Dositejа. Nаjpre kаo sаmostаlnа ustаnovа, а potom u sаstаvu Nаrodnog muzejа u Beogrаdu, Muzej je od osnivаnjа do dаnаs smešten u obnovljenoj zgrаdi Velike škole, spomeniku kulture 18. vekа u Gospodаr Jevremovoj ulici. Povodom Dаnа Muzejа, u sredu, 28. februаrа, će u Muzeju Vukа i Dositejа biti izloženo nekoliko predmetа zbirke Muzejа i kolekcije Nаrodnog muzejа koji su retko bili izlаgаni. Među njimа je mаlo poznаt portret Vukа Kаrаdžićа koji je 1832. godine u Beču nаslikаo Dimitrije Lаkаtаri (Demeter Laccataris) (1798 – 1864).
Kao predgrupa Caro Emerald 27. februara u Hali sportova „Ranko Žeravica“ nastupiće gipsy jazz sastav Hot Club of Belgrade. Hot Club of Belgrade je osnovan u februaru 2006.godine i od tada je aktivan na muzičkoj sceni Srbije, ali mogu se pohvaliti i gostovanjima u Francuskoj i Sloveniji. Iza sebe imaju dva muzička izdanja: „Perdido“ i „The Balkan swinging melody“. Osnivač ovog gypsy jazz sastava je jazz gitarista Branko Mačić - Mačak a pored njega u sastavu su i Filip Krumeš,Vladimir Nikić i Nebojša Pešić.
Antonio Gramentijeri (Antonio Gramentieri ; Sacri Cuori), jedan je od najcenjenijih muzičkih producenata i gitarista nove italijanske scene sa svojim novim projektom Don Antonio nastupiće 16. marta 2018. godine u klubu Dorćol Platz (Dobračina 59b) u organizaciji koncertne agencije Rock Svirke sa početkom u 21h. Pored koncerta u Beogradu i regiji, Don Antonio će nastupiti 8. marta u Studentskom kulturnom centru u Kragujevcu, 11. marta u Gimnaziji «Svetozar Marković» u Jagodini, kao i 15. marta u Startit Community Bar-u u Novom Sadu.
Bendovi Sharks, Snakes & Planes i Hurleur održaće zajednički koncert 09. marta u klubu Fest u Zemunu. Sharks, Snakes & Planes je post-grunge bend koji je osnovan krajem 2010. godine u staroj Beogradskoj industrijskoj zoni. Iako ime benda, kako kažu članovi grupe, podseća na neki trećerazredni trash filmski naslov, ono zapravo ima dublje značenje a to je da se ljudi u nevolji, tj. u strahu drže zajedno, s toga ajkule, zmije i avioni kao neke od najvećih ljudskih fobija.
U okviru Beogradskog sajma turizma koji se održava u periodu od 22. do 25. februara 2018. godine, Princip Group organizuje manifestaciju Zdravstveni turizam by Bel Medic u Hali 4. Manifestacija ovog tipa do sada nije organizovana, ali su nam potrebe tržišta u sferi zdravstveng turizma ukazale na to da organizujemo kvalitetnu sajamsku manifestaciju namenjenu domaćim i stranim firmama, klinikama, ordinacijama čija je delatnost u funkciji zdravlja i lepote. Strateški partner je Beogradski sajam a manifestaciju je podržalo i Ministarstvo zdravlja.
RANA DETEKCIJA I PREVENCIJA OFTALMOLOŠKIH BOLESTI OD IZUZETNE VAŽNOSTI - Sa ciljem isticanja važnosti rane detekcije i prevencije oftalmoloških bolesti kod dece, tim doktora Milorada Ljutice, rukovodioca Centra za dečiju oftalmologiju i strabizam Miloš Klinike, realizovao je oftalmološki skrining dece svih uzrasta iz Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine, u Zvečanskoj ulici. Oftalmološki pregledi su realizovani u sklopu preventivnog skrininga psihomotornog razvoja dece u saradnji sa Fakultetom za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju Univerziteta u Beogradu, na čelu sa prof. dr Verom Ilanković i njenim studentima.
Posetite Sajam turizma u Beogradu i ostvarite neverovatne popuste za odmor u fenomenalnom AQUAWORLD RESORT BUDAPEST hotelu! U Beogradu je danas počeo Sajam turizma, a u konkurenciji od preko hiljadu izlagača ističe se jedan – AQUAWORLD RESORT BUDAPEST hotel. Posetioci manifestacije Sajam turizma koji se u Beogradu, tačnije na Beogradskom Sajmu održava u od danas pa sve do 25. februara imaće priliku da uplate aranžmane po neverovatnim cenama, i ostvare fenomelane popuste.
Savremena pozorišna predstava koja se bavi fenomenom ‘odliva mozgova‘ - ‘What the fuck are we doing here?', biće izvedena u okviru šestog Beogradskog irskog festivala, koji će se održati od 9. do 18. marta. Predstava „What the fuck are we doing here?“ biće izvedena 15. marta u beogradskom klubu Elektropionir. Ovaj uzbudljivi farsični kabare sa jakom muzičkom komponentom baziran je na ličnim ispovestima autorskog tima i otvara teme perspektive i očekivanja mladih u Srbiji, emigracije, ksenofobije, identiteta i predrasuda u srpskom društvu.
Otvoreni žreb projekta “Fudbal za prijateljstvo 2018” priređen je u glavnom gradu Rusije, Moskvi. Ovaj globalno priznati i višestruko nagrađivani međunarodni društveno-odgovorni projekat za decu se održava pod pokroviteljstvom kompanije Gazprom – zvaničnog partnera FIFA Svetskog prvenstva u fudbalu u Rusiji 2018. Cilj programa “Fudbal za prijateljstvo” u šestoj godini njegovog postojanja je da obuhvati mlade širom sveta u promovisanju najvažnijih vrednosti čovečanstva među svojim vršnjacima – prijateljstva, jednakosti, mira i poštovanja između različitih zemalja i nacija. 211 zemalja i oblasti sveta uključeno je u aktivnosti projekta ove godine – a završne manifestacije programa će se održažti u Moskvi od 8. do 15. juna.
Još članaka...
- "Prostor za revoluciju / Room for revolution" u koreografiji Isidore Stanišić
- Dodeljene Balkanske nagrade: Mira Knežević nagrađena za doprinos umetnosti Balkana!
- 46. FEST U BIOSKOPU CINEPLEXX DELTA CITY
- Izložbа Ane Đаpović u gаleriji ULUS
- RIBARSKE SVAĐE U POZORIŠTU LUTAKA PINOKIO
- EBEC Challenge Belgrade - Da li ste spremni za izazov?
- PROLEĆNE PRIPREME ZA ZDRAVU I LEPU KOŽU UZ EUCERIN® KLUB LOJALNOSTI
- Popust u Lilly drogerijama - Garnier Skin Naturals Pure 3u1
- REPERTOAR "POZORIŠTA KOJE RECIKLIRA" ZA NEDELJU
- CARO EMERALD VAS ZOVE NA KONCERT – NA SRPSKOM!
- BESPLATNI SADRŽAJI U ISTORIJSKOM MUZEJU SRBIJE
- GLUMAČKI PAR ZAJEDNO I ZA DAN ZALJUBLJENIH