U petak 25. avgusta 2017. u Domu omladine Beograda od 20.00, Velika sala - Proslavljajući 30 godina postojanja, Images festival, u saradnji sa Rezom, festivalom savremenog eksperimentalnog filma, predstavlja program kratkih filmova u Velikoj sali Doma omladine Beograda. Images, jedan od najprestižnijih festivala avangardnog filma danas, posvećen je nezavisnom i eksperimentalnom filmu, video artu, novim medijima i medijskim instalacijama. Festival se održava svakog proleća u Torontu, a osnovan je 1987. godine, prvobitno kao alternativa Međunarodnom filmskom festivalu u Torontu (TIFF).
Liu Jo pojačava svoj #Strongtogether koncept za potrebe kampanje jesen/zima 2017. u kojoj glavne uloge pripadaju supermodelu Joan Smalls i zvezdi u usponu Anni Mila Guyenz. #StrongTogether: LIU JO ponovo obnavlja svoj slogan za potrebe kampanje jesen-zima 2017. koju je ove godine snimio turski fotograf Cuneyt Akeroglu. Ovo moćno i savremeno raspoloženje se bazira na snazi žena koje je ove sezone, jače i evoluira kroz novi ekstra koncept - afirmisano & sveže. Protagonistkinje kampanje su dva top modela u različitim trenucima karijere - supermodel Joan Smalls i zvezda u usponu Anna Mila Guyenz.
Tradicionalni beogradski festival piva Belgrade Beer Fest biće održan od 16. do 20. avgusta, a očekuje se da će ove godine manifestaciju posetiti rekordni broj turista. Za domaće i strane goste, pripremljeni su i brojni programski noviteti i pivske zone, a posetioce festivala, uz besplatan ulaz, očekuje čak 37 nastupa domaćih, regionalnih i svetskih zvezda na dve bine. Kao jedan od najprepoznatljivijih turističkih brendova naše zemlje, Belgrade Beer Fest već petnaest godina ljubiteljima dobre zabave nudi garantovan provod uz najraznovrsnije pivske ukuse i koncerte prestižnih muzičkih izvođača.
Ukoliko ste se proteklih dana, uprkos velikim vrućinama, zatekli na nekoj od gradskih lokacija, možda ste imali priliku da „uhvatite“, slikate se ili pak zagrlite neobičnog čovečuljka koji je oduševio sve sugrađane i na trenutak ih vratio u bezbrižno detinjstvo i slaganje šarenih LEGO® kockica. LEGO® MAN, jedna od najpoznatijih igračka za decu i odrasle, je nakon brojnih svetskih metropola misteriozno prošetao našim gradom, na trenutak obrisao generacijski jaz i izmamio dečiji osmeh na licima prolaznika. Beograđani do sada nisu imali prilike da se druže sa popularnom figurom, te je ova poseta iznenadila i zaintrigirala mnoge.
Viber, jedna od vodećih globalnih aplikacija za razmenu poruka, uvodi važnu novinu koja će omogućiti korisnicima da promene svoj broj mobilnog telefona – kao i mobilni uređaj na kom su prvobitno preuzeli aplikaciju – bez gubitka podataka. Ova novina odslikava nastojanja aplikacije da omogući bezbrižno i lako korisničko iskustvo preko svih uređaja i operativnih sistema. Nova funkcija će olakšati korisnicima da sačuvaju svoju prepisku i podatke na aplikaciji – a da pritom mogu da zamene broj na istom uređaju – što je nešto što veoma često potrebno korisnicima.
Jedna od najpopularnijih Reebok silueta Insta Pump Fury stiže u TIKE, beogradski hram patika. Posle više od 20 godina model u originalnoj kombinaciji boja biće ponovo dostupan u Srbiji, samo u TIKE šopu od subote 12.8. od 9h. Novi Reebok Insta Pump Fury se vraća na ulice u unapređenom Ultra Knit izdanju u originalnim bojama iz vremena nastanka siluete davne 1994. godine. Patika koja i danas izgleda kao da dolazi iz budućnosti tokom godina imala je mali broj izdanja u OG bojama, stoga uvek izaziva veliko interesovanje ljubitelja patika širom sveta.
Beograd će imati priliku da po 7. put bude domaćin prestižne manifestacije „24 sata Elegancije - Concours d’Elegance & Salon of Excellence” u partnerstvu sa CHIVAS-om. Trodnevni spektakl, posvećen kulturi klasičnih automobila, rafiniranosti i vrhunskom kvalitetu, održaće se od 1. do 3. septembra, u partnerstvu sa Belgrade Waterfront, Srpskim Savezom za Istorijska Vozila (članom FIVA-e), a pod patronatom Kraljevske porodice Karađorđević.
Bitef 2017. godine, 51. po redu, održaće se od 22. do 30. septembra u Beogradu. U okviru glavnog programa, biće prikazano sedam predstava, ali će one trajati više od četrdeset sati. Sama ova činjenica upućuje na glavnu estetsku odrednicu ovogodišnjeg festivala, predstave dugog trajanja ili "durational performances’’. Slogan festivala, Epic Trip odnosi se na to da većina predstava za polaznu osnovu uzima epsku građu, ali i upućuje na trip ili putovanje, avanturu zasnovanu na trajanju i odnosu prema vremenu.
Jedna od najpopularnijih i najuzbudljivijih tematskih trka u svetu, čija je osnovna karakteristika posipanje učesnika bojama organskog porekla održaće se treću godinu zaredom u Beogradu pod nazivom Color RUNNING powered by Tikkurila. U samom srcu Beograda na Dorćolu 17. septembra u podne najbrže prijavljenih pet stotina trkača započeće najšareniju urbanu trku u čistoj color RUNNING beloj majici, a volonteri će ih po svakom pređenom kilometru zasipati najveselijim bojama tako da će 5km završiti obojeni od glave do pete.
U nedelju, 30. jula 2017. godine svečano je zatvorena osma po redu ARLEMM manifestacija. Festival je zatvorio četrdesetočlani hor niške crkvene pevačke družine „Branko“ koji je dobitnik mnogih nagrada međunarodnih festivala. Ove godine ARLEMM je okupio najeminentnije umetnike, profesore i predavače iz različitih umetničkih polja klasične, duhovne, tradicionalne i džez muzike, kao i ljude kreativnih sposobnosti.
Rakuten Viber, jedna od vodećih globalnih aplikacija za razmenu poruka, objavila je početak partnerske saradnje sa legendarnim španskim fudbalskim klubom “FK Barselona” – time postavši njegov zvanični kanal komunikacije. Putem Zvaničnog javnog naloga FK Barselona na Viberu, njegovi navijači i obožavaoci će moći redovno da se informišu o svakodnevnim aktivnostima tima i njegovih zvezda, da prate tok utakmica iz minuta u minut, glasaju za najboljeg igrača susreta, učestvuju u kvizovima i video nagradnim igrama… Dodatno, Viberovim korisnicima stoji na raspolaganju besplatni paket Viber Stikera FK Barselone, dok je korisnicima u SAD dostupna i mogućnost ekskluzivne kupovine iz Barsine on-lajn radnje – direktno kroz četovanje na Viberu.
Elegancija kojoj nije odolela ni chiara ferragni - Italijanski modni brend MANILA GRACE novitet je u ponudi jedne od najvećih regionalnih retail kompanija, Fashion Company. Liniju ženske odeće MANILA GRACE za jesen/zimu 2017. moći ćete da kupite u multibrand concept store-u FASHION&FRIENDS u Srbiji, Crnoj Gori i Hrvatskoj. Brend je nastao 2005. godine kreativnim zalaganjem Alessije Santi. Ova modna etiketa deo je grupacije koja je specijalizovana za modu sa potpisom ‘Made in Italy’ poslednjih 25 godina. Slobodna dinamična žena u potrazi za jedinstvenim večnim stilom van dnevnih trendova.
Još članaka...
- Novi Dani urbane kulture na Moravi
- New Balance 574 SPORT – ISKORAK U BUDUĆNOST
- Ersan Mondtag prvi put na Bitefu
- CAMILA CABELLO zvezda jesenje GUESS JEANS kampanje
- ZOË KRAVITZ NOVA GLOBALNA AMBASADORKA ZA MAKEUP YSL BEAUTÉ
- Disney On Ice predstavlja Čarobna kraljevstva - Vodimo porodice iz Srbije u očaravajuču avanturu
- OTVARANJE FESTIVALA PIANO SUMMER 2017
- TANGO JAZZ QUARTET
- Prvi autobus za bicikliste u Srbiji na liniji Beograd-Kladovo
- Liam Gallagher uz Wonderwall sa glavne bine Exita: “Bilo je MEGA!”
- Poznat datum održavanja i otvorena lista želja 11. Demofesta!
- Još dve nedelje za prijave radova za Siemens CEE Press Award 2017