IRINA SHAYK, JOAN SMALLS i STELLA MAXWELL u prolećnoj kampanji za REPLAY TOUCH
Replay predstavlja prolećnu kolekciju TOUCH jeansa za žene koji je uneo pometnju na tržištu neverovatnim stepenom glatkoće, sačinjen od bogate atraktivne tkanine. Inovacija je jednostavna – izgled i osećaj koji pruža su savršeno sinhronizovani sa njegovom funkcionalnošću. Podsećamo, uz TOUCH, Replay je želeo da unese revolucionarne izmene u arenu ženskog jeansa. Rešenje je koliko inovativno toliko i jednostavno jer se zasniva na malim detaljima koji na relevantan način odgovaraju na osnovne ženske potrebe – biti seksi i osećati se rasterećeno u isto vreme.

OTVORIO SE ŠOPING CENTAR BIG FASHION
Beograd je bogatiji za još jedan šoping centar, a građani glavnog grada dobili su atraktivno mesto okupljanja koje će biti novi centar pažnje. BIG FASHION, smešten u Višnjičkoj ulici 84, otvorio je svoja vrata svim posetiocima i ljubiteljima dobre zabave i još boljeg šopinga. Sa maloprodajnom površinom od preko 32.000m2, BIG FASHION sadrži dva nivoa sa velikim brojem raznovrsnih prodavnica i treći nivo posvećen gastronomiji, opuštanju i zabavi.

Gostovanje predstave "Sestre '999." u Narodnom pozorištu u Beogradu
24. aprila u 20:30h u Narodnom pozorištu u Beogradu, na sceni “Raša Plaović”  igra se predstava„ Sestre '999.“ kolektivni autorski projekat.  U „Sestrama '999“ su, pored ličnih ispovesti učesnika, korišćeni delovi lirko-epskih sonetnih vijenaca Nenada Todorovića i pesme iz  zbirke „Mama, tata, sunce sestra i ja“ Jelene Bogavac. „Sestre '999.“ je predstava o žrtvama rata. Govori o sudbini žena sa Kosova i Metohije u vihoru savremenih istorijskih vetrova. Ovo je predstava u kojoj žene progovaraju o svojim sudbinama.

Iceberg Salat Centar pokrenuo projekat
Iceberg Salat Centar, lider u proizvodnji i pakovanju salata, povrća i voća na domaćem tržištu, pokrenuo je projekat "Mali poljoprivrednici". Cilj projekta je da se najmlađima približi proces uzgajanja povrća i voća kako bi se motivisali da od najranijeg uzrasta krenu da se hrane zdravo i steknu zdrave navike. Projekat podrazumeva organizovane posete kompaniji, dece uzrasta od 4 do 10 godina. U prvom delu posete deca zajedno sa agronomima kompanije obilaze njive na kojima mogu videti kako se salata i ostalo povrće uzgaja na otvorenom polju i u plastenicima.

Clubbing groznica New Yorka trese Ušće Shopping Centar
Perspektivni mladi DJ-evi Nada Dimitrijević i Danijel Čehranov koji su podjednako popularni na svetskoj i domaćoj klupskoj sceni, zagrejaće podijum Ušće shopping centera u petak 21. aprila u 19 časova. Tokom ove nesvakidašnje žurke, biće promovisana i velika nagradna igra u kojoj je pripremljeno čak 2404 vredne nagrade. U sklopu proslave 8. rođendana Ušće Shopping centra, publika će moći da uživa u savršenim plesnim hitovima koji asociraju na New York.

Pola veka postojanja Zavoda za proučavanje kulturnog razvitka
Zavod za proučavanje kulturnog razvitka osnovan je pre tačno pola veka - 20. aprila 1967. godine i to posebnim Zakonom o Zavodu za proučavanje kulturnog razvitka. Kao jedinstvena ustanova u oblasti kulture, Zavod se već punih 50 godina bavi naučnim, razvojnim i primenjenim istraživanjima, izradom studija i analiza u oblasti sociologije kulture i kulturne politike, prikupljajući informacije i dokumentaciju o kulturi, umetnosti i medijima u zemlji i inostranstvu.  OBELEŽAVANJE JUBILEJA 50 GODINA POSTOJANJA (1967-2017) u četvrtak, 20. aprila u 12 sati u Zavodu za proučavanje kulturnog razvitka (Rige od Fere 4, Beograd).

Novi neXt Smoothie - pametni voćni snack od sada na tržištu
Porodica neXt sokova od danas je bogatija za još jednog člana, neXt Smoothie - pametni voćni snack,  pripremljen od mešavine više vrsta voća!  U svom sastavu nema dodatu vodu, šećer kao ni arome. Uz to odlikuje ga bogat ukus, gustina i osećaj sitosti koji pruža nakon konzumiranja. neXt Smoothie dolazi u dva ukusa: mango, narandža, marakuja, banana, jabuka i limun kao i crveno grožđe, borovnica, malina, jagoda, banana, jabuka i kruška.

Regionalne zvezde prate svetske trendove! Svi odmaraju u Emiratima!
Tokom poslednjih nekoliko godina, tokom zimskog i prolećnog perioda, srpske zvezde putuju gde drugo nego u Emirate. Time su se poznate ličnosti iz Srbije i  regiona pridružile redu svetskih zvezda koji svaki slobodan momenat provode u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Jedina srpska agencija koja u Dubaiju i Abu Dabiju dočekuje goste iz Srbije i regiona, Moj Dubai & Abu Dhabi, ima enormno veliki broj rezervacija od strane VIP ličnosti iz regiona, i kako navode iz agencije, naše zvezde nisu ništa više, ali ni manje razmažene od svetskih.

Rodrigo Hasbun – „Privrženost“
Roman Privrženost opisuje neobičnu avanturističku porodicu Ertl koja je posle Drugog svetskog rata napustila Nemačku i nastanila se u Boliviji. U toj njima tuđoj zemlji glava porodice Hans Ertl pokušava da ostvari svoj veliki san o pronalasku drevnog grada Inka Paititi, izgubljenog negde u bespućima amazonske prašume. Hansova potraga za nedostižnim himerama i njegovo stalno odsustvo od kuće neće proći nekažnjeno i obeležiće sudbinu njegove žene i triju kćeri.

DIS i Henkel ovog proleća zajednički daruju porodilišta, mame i bebe u Srbiji. U okviru humanitarne akcije „Mnogo srećnih, lepih beba – To nam treba!“ porodilištima u Smederevskoj Palanci, Kruševcu, Čačku i Nišu biće podeljeno ukupno 800 kompleta posteljina i 400 paketa za trudnice. Akcija pokazuje da DIS i Henkel gledaju da pomognu gde i koliko mogu, što su do sada nebrojeno puta na delu i pokazali.

Aleksandar Joksimović - Ale NADMAŠTAVANJE
U ponedeljak 10.04. Galerija Nešović, Čumićevo sokače 32 - Retrospektivna izložba Nadmaštavanje, multimedijalnog umetnika Aleksandra Joksimovića, postavljena je u četiri segmenta koje povezuje ideja izmaštavanja stvarnosti kao jednog od načina predviđanja budućnosti. Izbor iz serije crteža Maštarot koja se razvija od 2011. godine i printovi uobličeni u ambijentalnu instalaciju in situ komuniciraju sa slikama, autoportretima velikog formata i odabranim video radovima: eksperimentalni video Embrio on the road (2007), eksperimentalni animirani video Suddenly hemikalije (2009) u saradnji sa vizuelnim umetnikom Darkom Stojkovim, video - deo performansa Posmatrači mačke (2012), kao i muzički animirani video Kezz ft. Mkdsl -  Jovka Kumanovka (2016).

PORODIČNO STABLO KOJE NEGUJE TRADICIJU
Očuvanje porodičnog nasleđa i običaja, prenošenje porodičnih predanja o prošlim vremenima i hrabrim precima i brižljivo negovanje bliskih rodbinskih veza oduvek su u našem narodu predstavljali važan deo identiteta i tradicije. Brend Knjaz Miloš, negujući upravo ove vrednosti i bogato nematerijalno kulturno nasleđe, a prateći savremene trendove komunikacije, omogućio je svim korisnicima Fejsbuka da posetom stranici ovog brenda isprobaju aplikaciju „Čuvar ponosa“ i sačuvaju svoju porodičnu istoriju kreiranjem sopstvenog porodičnog stabla.