U okviru zajedničkog projekta na temu održivosti kompanija Henkel Srbija i Delhaize Serbia (Delez Srbija), organizovali su edukativnu promociju brenda Persil gde su predstavili jedinstven alat za izračunavanje uštede vremena i novca. Osluškujući potrebe svojih potrošača Persil je kreirao inovativni kalkulator koji izračunava uštede prilikom korišćenja Persil proizvoda koji je Ivana Zarić, ambasadorka brenda Persil predstavilana promociji. Svi zainteresovani posetioci hipermarketa Tempo Ada mogli su da uvide doprinos održivosti koji ostvaruju prilikom izbora i racionalne upotrebe ovih proizvoda.
Svi mladenci žele da im dan venčanja bude savršen, a jedan od glavnih izbora koje moraju napraviti jeste izgled svadbene torte. U okviru velike ponude, često se nije lako odlučiti, te Vam predstavljamo neke originalne ideje, ujedno dominantne na svetskoj poslastičarskoj sceni.
Izvor: lavcakes.rs
Izvor: lavcakes.rs
Trenutak kada Vaše dete postaje tinejdžer nužno se mora obeležiti i promenom njegove sobe, u kojoj više ne mogu dominirati dečji motivi i crtani junaci, pa je stoga najbolje krenuti od promene boje za zidove. Nameštaj ne morate menjati, već ga takođe po potrebi možete prefarbati i prilagoditi višem uzrastu. Ipak, adaptaciju ćete najlakše završiti ako se odlučite za izrazito popularne tinejdžerske boje za zidove, kojima takođe možete i sami napravite originalne šare.
Nakon izuzetno uspešne koncertne godine, festivalskih i klubskih nastupa širom sveta, energični trio Repetitor će održati beogradski koncert u subotu, 12. decembra u velikoj sali Doma omladine (sala Amerikana). Podršku će im pružiti mladi bendovi Vizelj (Beograd) i Nebo je crveno (Subotica). Koncert će ujedno biti i obeležavanje deset godina od prvih proba grupe Repetitor, krajem 2005.
Otvaranje izložbe "Delići stvarnosti", Biserke Petrović, u ponedeljak, 30. novembra 2015. u Galeriji 73, na Banovom Brdu, Požeška 83a, Beograd. Umetnica, koja vec 10 godina živi i radi u Firenci, predstavice novi ciklus interaktivnih slika i crteža, koji nastavljaju s razvojem istraživanja ljudske percepcije stvarnosti. Po prvi put ćete prisustvovati i bukvalnom otvaranju slika, portreta koji su ručno uramljeni u vidu knjiga.
Svetski dermatološki kongres 2015, koji se ove godine održao u Vankuveru, donosi novo poglavlje po pitanju akni. Reč je o interakciji mikrobiote, odnosno fiziološke flore kože i urođenog imuniteta. La Roche-Posay brend je predan dermatologiji i donosi nova saznanja iz Svetskog dermatološkog kongresa u Vankuveru na kome je bio jedan od sponzora. Za bolji život osetljive kože, La Roche Posay je razvio liniju proizvoda Effaclar koja predstavlja potpunu rutinu čišćenja i nege u borbi protiv nepravilnosti. Ove jeseni, potrošači imaju mogućnost da osvoje vredan poklon sakupljanjem bodova prilikom kupovine Effaclar gela i/ili Effaclar DUO+ kreme i učlanjenjem u online klub Čisto moja koža.
Generalni direktor Microsoft-a, Satya Nadella, predstavio je na Government Cloud Forumu, novi, holistički pristup obezbeđivanja podataka u digitalnom okruženju. Svakodnevni život, koji danas u sve većoj meri definišu konstantna mobilnost i razmena informacija i podataka u cloud-u, zahteva i adekvatan odgovor na sve pretnje sa kojima se susrećemo u takvoj sredini. Microsoft je kao odgovore na takve izazove ponudio nova rešenja u najefikasnijoj i najsigurnijoj platformi do sada, koju zajedno čine Windows 10, Office365 i Azure.
Nakon 15 godina duge tradicije čuvenog Balun restorana u Reževićima, jednog od omiljenih mesta Beograđana na crnogorskom primorju, velikom feštom svečano je otvorena Papalada, novi mediteranski restoranu centru Beograda. Brojni gosti, među kojima su bili i poznate ličnosti glumac Aleksandar Radojičić, maneken Vladimir Vuksanović i mnogi drugi, uživali su u odličnom provodu, bogatom meniju mediteranske kuhinje i vrhunskimvinima i uverili se da je Papalada kod Đura donela jedinstveni morski užitak u prestonicu.
Crédit Agricole banka Srbija i kompanija METRO Cash & Carry Srbija, u saradnji sa Sekretarijatom za obrazovanje i dečju zaštitu Gradske uprave Grada Beograda i nevladinom humanitarnom organizacijom Banka Hrane, potpisali su novi sporazum o saradnji i najavili zajedničko učešće u humanitarnom projektu Novogodišnja kutija.
Kompanija Siemens organizovala je studijsko putovanje za pobednike tradicionalnog takmičenja Siemens Press Award 2015. Pobednici i žiri petog po redu ciklusa Siemens Press Award iz Srbije su u periodu od 11. do 13. novembra 2015. godine imali priliku da posete Dansku i bliže se upoznaju sa najsavremenijim tehnološkim rešenjima ove kompanije koja koriste energiju vetra.
U Minhenu je na veliko zadovoljstvo svih ljubitelja fudbala predstavljen dugo očekivani model kopački kompanije Nike, Tiempo Legend 6.Već više od 20 godina, ove jedinstvene kopačke predstavljaju sinonim kvaliteta i dobrih performansi koji svim igračima omogućavaju nesmetano kretanje po terenu, lakše savladavanje protivnika i ostvarenje najboljih rezultata.
U okviru zajedničkog projekta na temu održivosti, kompanije Henkel Srbija i Delhaize Serbia organizovaće edukativnu promociju brendova Persil i Somat, za sve zainteresovane potrošače, u subotu 21. novembra u Tempo hipermarketu Ada, od 11 do 13 časova. Ivana Zarić, ambasadorka brenda Persil, tom prilikom će predstaviti na koji način se može doprineti zaštiti životne sredine korišćenjem ovih proizvoda a istovremeno i uštedeti.
Još članaka...
- BRAAAMS FESTIVAL @Predstava o životu PETI SMIT - DREAM OF LIFE
- Festivаl ljubаvi i duhovnosti - LOVE AND SPIRIT
- VICHY PRAZNIČNI POKLON ZA IDEALNU KOŽU
- Savršena svežina Vašeg toaleta!
- LIPIKAR- DERMATOLOŠKO REŠENjE ZA SUVU, IZIRITIRANU I KOŽU SKLONU ATOPIJI
- 6. Međunarodni festival zelene kulture GREEN FEST 2015.
- POZNATI PEVAJU DA BI POMOGLI! - Humanitane IMMO VIP karaoke
- Parni Valjak rasprodao koncert „Bez Struje“ u Sava Centru
- HUMAN DISTRICT izložba i forum
- Holandska bluz/rok atrakcija My Baby ponovo u Beogradu (podrška: Cotton Pickers)
- REZ \ 2. festival savremenog eksperimentalnog filma
- Telekom Srbija pokrenuo kampanju „Biraš kako komuniciraš“