U četvrtak,30. Aprila u 18h u Mixer House-u biće održan veliki otvoreni Nike ženski trening. Kompanija Nike još jednom stavlja Beograd na listu svetskih metropola gde se redovno održavaju ovakvi treninzi, na kojima sve učesnice, uz pomoć Nike trenera izvode vežbe sa NTC aplikacije. Nikeje u Srbiji oformio tim trenera koji će u narednom periodu, zajedno sa poznatim Nike promoterima, atletičarkom Ivanom Španović, kajakašicom Milicom Starović, ali i glumicom Tamarom Dragičević i manekenkom Danijelom Dimitrovskom promovisati ovu aplikaciju i tipove treninga.
Naš poznati TV voditelj Ivan Ivanović po drugi put je proglašen za zvaničnog ambasadora dečijeg društveno odgovornog projekta “Fudbal za prijateljstvo” za Srbiju, koji kompanija Gazprom izvodi u 24 zemlje Evrope i Azije. Ovaj jedinstveni projekat, čiji je globalni ambasador proslavljena nemačka fudbalska legenda Franc Bekenbauer, okuplja dečake i devojčice fudbalere oko osnivačkih principa kao što su prijateljstvo, jednakost, fer-plej, zdravlje, mir, predanost, pobeda i tradicija.
Porše Tenis Gran Pri 2015 ponovo je privukao najveće zvezde svetskog ženskog tenisa aktuelne sezone ! Osam od deset trenutno najbolje rangiranih svetskih teniserki – Halep, Kvitova, Voznijaki, Ivanović, Radvanska i Makarova - predvođene zvaničnim ambasadorkama ove prestižne automobilske robne marke – Marijom Šarapovom i Andjelik Kerber – nastupale su u velelepnoj Porše Areni u Štutgartu od 18. do 26. aprila.
Iz Plazma porodice stiže još jedno iznenađenje, malo drugačije, ali podjednako izuzetno. U pitanju je Plazma PLUS, nova dimenzija najomiljenijeg domaćeg brenda, dodatno obogaćena zdravim sastojcima koji pomažu da nam svaki dan bude u plusu!
Proteklih dana društvene mreže bile su zasute fotografijama sa natpisom #shineonme, čije smo značenje otkrili tek u subotu popodne. U pitanju je prvi singl Marka Stojanovića Louis-a, pod nazivom 'Shine on me'. Marko Louis je poznat široj muzičkoj javnosti kao član autorskog benda MaraQYa, kao i klupskog sastava St. Louis band. Međutim, sa ovom pesmom, on nam se predstavlja kao solo izvođač, a 'Shine on me' je ujedno i naziv njegovog prvog samostalnog projekta.
Belgrade Beer Fest je u konkurenciji za nagradu „Najbolje iz Srbije 2014“ u kategoriji „Najbolja manifestacija u funkciji promocije Srbije“. Akciju „Najbolje iz Srbije“ počevši od 2004. godine organizuju Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije, Privredna Komora Srbije i dnevni ekonomski list Privredni pregled, sa ciljem da se promovišu najbolji robni i korporativni brendovi na tržištu Republike Srbije.
Za samo tri dana na Beogradskom sajmu u hali 3 počinje najlepša dečija manifestacija u regionu, koja će trajati tri dana, od 24 – 26. aprila. Oko 100 izlagača predstaviće svoje proizvode za decu, a neki od njih pripremili su i posebna iznenađenja za posetioce. Veliki popusti, čak i do 30% obradovaće sve one koji budu odlučili da obraduju svoje najmlađe i kupe nešto od raznovrsne ponude koju nude izlagači: obuće za decu, odeće za decu, opreme za bebe, hrane, slatkiša, zatim knjiga, filmova, časopisa, muzike za decu i još dosta toga.
U subotu, 25. aprila, od 15 časova, BIG tržni centar i grad Novi Sad postaju destinacija za sve ljubitelje modnih dešavanja i dobre zabave. Svi posetioci imaće priliku da uživaju u Modnom izazovu, koji će okupiti 3 poznate modne blogerke koje će se međusobno nadmetati u odabiru najboljeg autfita za 3 devojke koje su odabrale putem društvenih mreža. Modni žiri će sačinjavati dvoje modnih znalaca poznatih po dobrom modnom ukusu, Luna Lu i Boško Jakovljević, koji će doneti odluku o najbolje stilizovanoj devojci.
U subotu se širom sveta obeležava međunarodni Dan fudbala i prijateljstva, kao deo dečijeg društveno odgovornog projekta “Fudbal za prijateljstvo” kompanije Gazprom. Sve zemlje učesnice - Austrija, Belarusija, Belgija, Bugarska, Kina, Hrvatska, Češka Republika, Francuska, Japan, Nemačka, Mađarska, Italija, Kazahstan, Holandija, Poljska, Rusija, Srbija, Slovačka Republika, Slovenija, Španija, Švajcarska, Turska, Ukrajina, i Velika Britanija – daće svoj doprinos u proslavi ovog važnog povoda.
Kako bi odgovorio na očekivanja kod odabira proizvoda za zaštitu od sunca poput visoke zaštite, optimalne formule ali i blistavog i preplanulog tena, Vichy ove godine predstavlja revolucionarni proizvod: IDEAL SOLEIL BRONZE novi hidratantni gel-fluid za optimalnu preplanulost osetljive kože lica koji pruža visoku zaštitu i idealnu preplanulost jer stimuliše prirodnu proizvodnju melanina za postizanje zlatnog, blistavog i ujednačenog ten. Proizvod je dostupan sa zaštitnim faktorom SPF 30 i SPF 50 i prilagođen je čak i osetljivoj koži lica.
Muškarce su oduvek privlačili ekstremi – bilo u prirodi, sportu ili na poslu. Sada, uz novi Fa Men Xtreme Heat Control, mogu da uživaju u svim aktivnostima, a da istovremeno budu sigurni i bezbrižni uz zaštitu koju im pruža najnoviji anti-perspirant iz Fa linije. Znojenje je sada pod kontrolom čak i pri temperaturama do 50°C.
Predstava "Kuća Velikog Rata" srpski rijaliti, biće izvedena u subotu, 24.04. od 19:30 u CZKD - „Kuća Velikog Rata“ je predstava koja se bavi nacionalizmom kod mladih ljudi, pozorišni reality show koji na vrlo neobičan način rasvetljava prirodu ove pojave. Sastavljen kao groteskna zbirka predrasuda koje imamo odrugima, ovaj šou otkriva psihološke, medijske i političke mehanizme manipulacije kojima su mladi ljudi izloženi i tako praktično gurnuti u nacionalizam.
Još članaka...
- Boris Novković - Reci mi
- Regionalno inženjersko takmičenje EBEC Balkan
- Otvorena Bagel Бејгл radnja u Beogradu
- Siemens na Kapital Samitu 2015
- VEČE PREMIJERA – klavirski duo „VREME JE!“ u Guarneriusu
- Kino Pleme priprema jedinstven muzičko - vizuelno scenski događaj
- Hyatt Regency i ŠC UŠĆE obeležavaju Međunarodni Dan planete Zemlje
- N+TC APLIKACIJA DIZAJNIRANA SPECIJALNO ZA ŽENE
- „Zajednička izložba učenika Pero Art Centra“
- Ana Ivanović na naslovnoj strani Harper’s Bazaar
- PRIKLJUČI SEI TI WELLNESS IZAZOVU!
- U Mikser Hausu obeležen međunarodni dan zaštite od buke