Otvaranje izložbe o životnim pričama ljudi tokom Prvog svetskog rata u galeriji Progres
Prva u nizu izložbi u okviru međunarodnog kulturno-umetničkog projekta „Za veru i Otadžbinu! Životne priče u Velikom ratu 1914-1918“, biće otvorena u petak, 1. avgusta, u 15.00 časova, u galeriji Progres. Izložba povodom obeležavanja 100 godina od početka Prvog svetskog rata organizovana je u saradnji kulturih centara "Pozitiv" i „Art Studio XIII“ iz Rusije i umetničkog udruženja "DivArt" iz Srbije, uz podršku Ambasade Rusije u Beogradu i blagoslov Njegove Svetosti Patrijarha Srpskog Irineja.

Telekom Srbija organizovao druženje na Kalemegdanu
Kompanija Telekom Srbija organizovala je sportski dan na Kalemegdanu za sve ljubitelje sporta povodom promocije sportske društvene mreže „Teren“. Sportski poligoni bili su otvoreni za sve građane koji su želeli da izmere jačinu svog šuta, da se oprobaju u foot i street tenisu ili da učestvuju u mini turnirima u basketu. Najuspešnijim učesnicima su dodeljene zanimljive nagrade. Posetioci su imali priliku i da se upoznaju sa brojnim mogućnostima koje nudi sve popularnija društvena mreža Telekoma Srbija.

Šopska salata najomiljenije nacionalno jelo u Evropi
Šopska salata je najpopularnije nacionalno jelo na Starom kontinentu. Jelo sa sezonskim osvežavajućim povrćem i sirom, omiljeno i na našim prostorima, ostavilo je iza sebe 27 nacionalnih jela koja su bila kandidovana na takmičenju „Ukus Evrope”. U okviru kampanje za izbore za članove Evropskog parlamenta, na fejsbuk-stranici ove institucije organizovao je glasanje za najevropskiju nacionalnu hranu. Salata je osvojila više od 20.000 glasova stanovnika Evrope. Na drugom mestu našla se hladna supa od cvekle iz Litvanije sa oko 5.000 glasova, a na trećem „sarmale”, to jest sarme koje su bile predstavnik rumunske kuhinje. Za ovo jelo je glasalo nešto više od 1.100 posetilaca stranice.

Škola preko telefona
U trenutku kada je broj mobilnih telefona premašio ukupan broj ljudi u svetu, očekivano je da i škole počinju da zauzimaju svoje mesto na platformama mobilnih uređaja i postaju “pokretne”. Da je ovakav trend u svetu što se tiče obrazovanja u skladu sa novim očekivanjima učenika, pokazuju i nova istraživanja. Više od dve trećine studenata zainteresovano je da uči putem svojih smart telefona, pokazalo je istraživanje koje je nedavno objavio portal Sciedu.ca, a čak 70% studenata je ocenilo da im učenje preko mobilnog telefona povećava želju i motivaciju za učenjem.

Stilski nameštaj Djordjevic
Stilski nameštaj Đorđević osnovao je Svetozar Đorđević, davne 1920. godine u Beogradu. Danas, nakon 89 godina sa vama, Stilski nameštaj Đorđević pored izrade ekskluzivnog stilskog nameštaja ( trpezarija, spavaćih soba, dnevnih boravaka ), se bavi izradom biblioteka i stilskih plakara po meri sa ugradnjom u kombinaciji drvo gips i staklo.

Kompanija Frikom Vas poziva da u nedelju 27.07. od 14 do 20 časova, uživate u uzbudljivim finalnim utakmicama u okviru Frikom Macho Top eleven turnira u fudbalu koji će biti održan ispred Shopping Centra Ušće. Najbolje lokalne ekipe iz Niša, Kragujevca, Novog Sada i Beograda, nakon kvalifikacionih mečeva u svojim gradovima, okupiće se u Beogradu i igrati za titulu pobednika prvog Macho Top eleven turnira. Najbolje ekipe očekuju vredni pokloni.

Kompanija Telekom Srbija poziva sve ljubitelje sporta na druženje u subotu, 26. jula na košarkaškim terenima na Kalemegdanu u periodu od 16 do 22 časa. Svi posetioci moći će da oprobaju svoje sportske veštine na poligonima za street tenis, foot tenis i košarku i da izmere jačinu svog šuta. Takođe će imati priliku da se bolje upoznaju sa novom, sve popularnijom sportskom društvenom mrežom „Teren“, kao i da učestvuju u takmičenjima i osvoje zanimljive nagrade.

Zadovoljstvo nam je da već šestu godinu zaredom Belgrade Beer Fest u saradnji sa Ball Packaging Europe Belgrade i recan Fondacijom za reciklažu limenki za piće organizuje društveno-odgovornu i ekološku akciju „Biram da recikliram“. Ove godine akcija je dobila i humanitarni karakter, s obzirom da će celokupan prihod ostvaren prodajom prikupljenih limenki biti doniran za pomoć ugroženima u majskim poplavama.

Nakon tri nedelje muzike, smeha i zabave, tri koncerta obeležiće vikend zatvaranja prve „Naxi oaze“, u atrijumu Delta City-ja, od 25. do 27. jula, koji je pred nama. Koncerti najvećih domaćih i regionalnih zvezda, predstave za decu, kreativne radionice, nastupi iluzionista, modne revije, škole plesa i drugih sportova – samo su deo programa prve „Naxi oaze“, u kojoj posetioci Delta City-ja imaju priliku da uživaju svakog dana, od 4. do 27. jula, u atrijumu šoping-mola.

„TONSKI MONOLOZI“ JOVANA KOLUNDŽIJE NA BELEFU 2014
Naš proslavljeni violinista JOVAN KOLUNDŽIJA će u četvrtak, 24. jula 2014. godine (20h), održati koncert u Velikoj sali Kolarčeve zadužbine, a u okviru tradicionalnog Beogradskog letnjeg festivala BELEF, koji se ove godine pod sloganom „Sentimentalno putovanje“ održava po 23. put. Na programu koncerta koji nosi naziv „Tonski monolozi“, naći će se kompozicije čija su izvođenja uvek predstavljala pravi pokazatelj vrhunske virtuoznosti umetnika –  Sonata br. 1 u g-molu i Partita br. 2 u d-molu (za solo violinu) Johana Sebastijana Baha, kao i posebno atraktivno i publici omiljeno delo Frica Krajslera - Recitativo & Scherzo Caprice.

ZAJEČARSKO pivo predstavlja 48. Gitarijadu
Uz podršku Zaječarkog piva, tradicionalna 48. Gitarijada održaće se od 30. jula do 2. avgustau Zaječaru. Zaječarsko je ponosni sponzor festivalaneafirmisanih bendova sa najdužom tradicijom u regionu. S obzirom da se prave stvari nikad neće promeniti, Gitarijada je već skoro pola veka ostala verna rokenrolu. Pored takmičarskih, demo bendova, nastupiće i zvučna imena poput Prljavog kazališta, Partibrejkersa, Riblje Čorbe, Van Gogha, Goblina i mnogih drugih.

Beogradska kulturna mreža, producent Belgrade Beer Fest-a, kao društveno odgovorna kompanija pruža veliku šansu za prvi posao mladima u Srbiji. Tokom priprema festivala, kao i na samoj manifestaciji, posao će dobiti preko pet stotina mladih, koji tako mogu iskoristiti leto kako bi zaradili za školovanje, dalje usavršavanje ili eventualni odlazak na odmor. Bez obzira da li će raditi na štandovima, u samoj organizaciji ili na promociji festivala, svi koji budu deo ovogodišnjeg Belagrade Beer Fest-a, pored zarade, steći će veliko iskustvo i stvoriti mnogobrojne kontakte radeći na događaju koji po angažovanim resursima i poseti ne zaostaje za najvećim svetskim festivalima.