Različite reakcije osetljive kože na spoljašnje i unutrašnje faktore mogu uticati na postojanost i završni izgled šminke.  La Roche-Posay je upravo iz tog razloga stvorio liniju pudera Toleriane Teint koji vidljivo kontrolišu reakcije osetljive kože. Ove godine La Roche-Posay predstavlja dva noviteta u liniji Toleriane Teint za besprekoran ten osetljive kože:  Toleriane Teint matirajući puder penaste teksture za mešovitu do masnu kožu pruža ravnomeran i matiran ten i dugotrajan osećaj prijatnosti i lakoće. Toleriane Teint hidratantni puder vodeno-kremaste teksture za normalnu do suvu kožu pruža ujednačen i satenski ten, prirodno sjajan izgled  i dugotrajan osećaj hidratacije. Novi Toleriane Teint puderi pružaju efikasnost za sve tipove osetljive kože.

mt:s Noć Reklamoždera
U subotu veče, u prepunom Sava Centru, održana je još jedna, 14-a po redu, nezaboravna mt:s Noć Reklamoždera. U ovo sjajno veče, publiku je uvela samba atrakcija - Mantock dance international, plesna grupa koja je najavila jednu temperamentnu noć, punu pozitivnih vibracija.  Reklamožderi su se odmah oglasili tradicionalnim pištaljkama i ostalim navijačkim rekvizitima koje su im, u velikom broju, obezbedili pokrovitelji mt:s, Chipsy i Uniqa osiguranje.

Ustanova socijalne zastite Dnevni boravak za stara lica “Naše treće doba” i Fondacija Solidarnost Srbije, pokrenuli akciju za pomoć Ustanovi “Prihvatilište za odrasla i stara lica” u Beogradu. Cilj akcije je prikupljanje novčanih sredstava, odeće, obuće, sredstava za higijenu i hrane. Prihvatilište se nalazi u Kumodraškoj ulici broj 226a, trenutno raspolaže sa 104 ležaja i jedina je institucija u Beogradu koja zbrinjava odrasle osobe kojima je potrebna pomoć u smeštaju, hrani, odeći i drugim elementarnim stvarima.

BAMBI PODRŽAO FESTIVAL NAUKE
Kompanija Bambi podržala je i ove godine Festival nauke, najveći festival tog tipa u regionu. U zoni ,,Bambi Ekspertinejdžeri’’ učestvovali su osnovci i gimnazijalci iz Beograda, ali i drugih gradova Srbije koji su posetiocima predstavili mnoge zanimljive eksperimente.

PoklonIMMO radost!
Immo outlet centar poziva sve posetioce da se od 10. decembra 2013. godine priključe akciji PoklonIMMO radost, tokom koje će se prikupljati sredstva za pomoć deci iz Centra za dnevni boravak i smeštaj dece ometene u razvoju iz Šekspirove ulice. U akciji će se prikupljati didaktički i edukativni materijal, pribor za crtanje i kreativni rad koji će štićenicima centra značiti u svakodnevnom radu.

U susret dugoj zimi i sezoni slava, kada principi zdravog života i pravilne ishrane najčešće padaju u zaborav, kompanija Frikom Vas poziva da učestvujete u takmičenju za najbolji “Zdravo Brzo Lako” recept i podsetite se koliko je brzo, ukusno i lako hraniti se zdravo. Sve što je potrebno da uradite je da između 5. i 30. decembra na sajtu www.frikom.rs popunite sva polja (naziv recepta, sastojci, način pripreme, kao i ime, prezime i e-mail adresu), a stručni žiri će odlučiti da li ćete baš Vi biti pobednik nedelje, osvojiti lepu nagradu i dobiti priliku da se takmičite u finalu, u pripremanju hrane uživo.

U periodu od 16. do 23. decembra 2013. godine, u galerijskom prostoru opštine Vračar bide izloženi radovi nastali u okviru programa Šumatovačke 2012/13. ZA SVOJ ROĐENDAN ŠUMATOVAČKA DARUJE ZASLUŽNE POJEDINCE ( Mira Adanja Polak, Jovan Dirilov, Zoran Simjanović, Dragana Ognjenović, Ana Sofrenović, Irina Subotić, Dušan Otašević, Aleksandar Gajšek, Bojana Andrić, Gojko Božović, dr Dragan Delić i drugi.) Počev od ove godine, Šumatovačka de obeležavati svoje godišnjice na jedinstven način – projektom „Rođendani od 65.“ čija je autorka direktorka mr Vesna Bogunovid. Ove godine, Kosta Bunuševac je osmislio zajedno sa Šumatovačkom integralni projekat koji je trajao čitave godine, počev od besplatne masterklas radionice, snimanja filma o Šumatovačkoj itd.

NOĆ RELAMOŽDERA - LA NUIT DES PUBLIVORES!
Atmosfera se polako zahuktava, uzbuđenje raste, pred nama je, još jedna mt:s Noć Reklamoždera, Noć na koju čekamo godinu dana, jedinstvena Noć koja obasjava sjajnim idejama preko 150 gradova. 7. decembar SAVA CENTAR, od 20:30h biće mesto gde ćemo u reklamožderskom, vedrom i kreativnom duhu uživati u šestočasovnom programu. Između hiljada i hiljada pristiglih reklama, oko 300 su zadivile Jean Mariea Boursicot-a i našle se u ovogodišnjem programu-La Nuit des Publivores 2014.

IDEALAN POČETAK VIKENDA U KLUBU BRANKOW
Najfinija fanki i haus muzika i ovog petka će nositi sve posetioce u jednom od najpopularnijih i najposećenijih gradskih mesta za izlazak, klubu Brankow. Uz veliku ponudu najboljih koktela, goste će zabavljati Peppe, Goran Starčević iDanijel Čehranov. Odličan ritam sa DJ pulta, kao i još jedan nezaboravan provod su zagarantovani.

Amstel i Jinx pripremaju muzički spektakl u prostoru pivare u Novom Sadu
Amstel Premium Pilsener ugostiće grupu Jinx, koja će održati dugoočekivani koncert u nesvakidašnjem prostoru pivare u Novom Sadu, u subotu 7. decembra 2013. godine. Autentičan prostor pivare pružiće svim posetiocima jedinstveno muzičko iskustvo uživanja u hitovima poznatog zagrebačkog pop benda, koji eksperimentiše i sa fank i džez zvukovima, a uvek imaju veliki broj muzičara na sceni.

Izabrani predstavnici Srbije za svetski izbor „Best Model of the World“
U organizaciji modne agencije FOX Fashion Agency izabrani su predstavnici naše zemlje za izbor „Best Model of The World”, koji će se održati 7. decembra u Sofiji. Maja Mihajlović i Nikola Stojiljković bili su najbolji od ukupno dvadeset finalista u kategoriji devojaka i mladića a imaće priliku da se nadmeću za laskavu titulu najbolje manekenke, odnosno najboljeg manekena sveta.

Svetsko prvenstvo u fudbalu 2014. - ADIDAS otkrio BRAZUKU!
Dizajn Brazuke inspirisan je živim bojama, strašću i nasleđem Brazila. Adidas je predstavio Brazuku, zvaničnu loptu FIFA Svetskog prvenstva u Brazilu 2014. godine. Lopta je otkrivena spektakularnom 3D svetlosnom projekcijomu čuvenom parku Laži u Rio de Žaneiru. Brazuka je dobila naziv još u septembru 2012. nakon javnog glasanja u Brazilu kojeje obuhvatilo milion fanova fudbala; naziv "brazuca" je kolokvijalni lokalni termin koji znači "brazilski", i kojim se opisuje brazilski način života. Boje i trakasti dizajn panela simbolizuju tradicionalne raznobojne narukvice sa željama koje se nose u zemlji, a pored toga odražavaju živost i zabavu koji se povezuju sa fudbalom u Brazilu.