Kažu da je ovo najlepše doba godine, a sada su božićni praznici i službeno proglašeni najboljim periodom za prosidbu. Na prvom mestu najpopularnijih dana u godini za prosidbu sa 32 posto glasova našao se Badnji dan, a Noć veštica je na petom mestu, odmah iza novogodišnje noći, pokazuju rezultati jedne britanske ankete. Istraživanje je takođe pokazalo da je gotovo 17 odsto muškaraca u Velikoj Britaniji već zaprosilo neku ženu, a ima i onih koji su sudbonosno pitanje postavili pet puta ili čak više. Pedeset i jedan posto žena želi da ih partner jednostavno pita "Da li želiš da se udaš za mene?", a 15 posto žena misli da je najbolje iskoristiti moderne tehnologije - 29 odsto žena volelo bi da ih partner zaprosi putem i-mejla. Popularan je i SMS (27 posto), a prosidba preko telefona na poslednjem je mestu. Zanimljivo, 65 posto muškaraca veruje da bi rekli “ne“ kada bi ih zaprosila njihova devojka. Međutim, nije svima Božić vreme dobrote: tri četvrtine Britanaca veruje da je sasvim u redu da se veza prekine u danima nakon Božića, piše MailOnline.

Polovinom septembra u Srbiju dolazi nagrađivana italijanska književnica Rozela Postorino (Rosella Postorino), autorka bestseler romana U vučjoj jazbini (At the Wolf's Table), koji je preveden na 17 jezika. Postorino će boraviti u Beogradu na predstavljanju svoje knjige kao gost izdavačke kuće Vulkan izdavaštvo. Promocija knjige održaće se 18. septembra u 18 sati u knjižari Vulkan (Trg republike broj 5). Postorino će, dan pre toga, 17. septembra, biti gost trećeg po redu događaja Noć književnosti u Novom Sadu. Prethodni romani Rozele Postorino doneli su joj više prestižnih nagrada u Italiji, ali je knjiga U vučjoj jazbini njen prvi roman koji je odmah nakon objavljivanja 2018. godine izazvao svetsku pažnju. U pitanju je priča o običnim ljudima koji zahvaćeni vrtlogom burnih vremena proživljavaju emotivne i moralne uspone i padove u želji da sačuvaju goli život.

U subotu, 10. 09. 2022. godine u 16 časova počinje 4. VREMEPLOV - festival animiranih sećanja koji će se održati u Arhivu Vojvodine,Žarka Vasiljevića 2a, Novi Sad. Glavna ciljna grupa su nam đaci, uzrasta od 7 do 18 godina. Ovogodišnja tema festivala Vremeplov je Dunav, Novi Sad. Vremeplov je portal i festival kulturno-istorijskih i ličnih sećanja na Novi Sad, predstavljenih sa drugačijeg umetničkog i kulturološkog aspekta kroz formu najnovijih medija ali uz upoznavanje i upotrebu zaboravljenih formi. Festival će se održavati svake druge subote u septembru u Novom Sadu u organizaciji i produkciji Udruženja za video umetnost Videomedeja. Vremeplov je namenjen posetiocima svih uzrasta a glavna ciljna grupa su nam deca i mladi. Svako festivalsko izdanje ima specifičnu temu vezanu za Novi Sad. Osnovna ideja je uključivanje što većeg broja građana u kulturne tokove i očuvanje kulturne baštine kroz digitalizaciju i najnovije forme i medije. 

Prodaja karata za festival od 1. septembra! - U Beogradu je održana druga redovna konferencija za medije povodom najave 56. izdanja Bitefa, koje će se održati od 23. septembra do 2. oktobra, uz devet predstava iz Nemačke, Belgije, Meksika, Francuske, Srbije, Slovenije i Velike Britanije u glavnom programu. Na konferenciji, održanoj danas u Docker Brewery and Beer Garden, na kojoj su učestvovali direktor Bitefa Miloš Latinović, umetnički direktor Ivan Medenica, šef za informisanje, komunikaciju i medije Delegacije EU u Srbiji Pol-Anri Prese, direktor British Council-a za Srbiju i Zapadni Balkan Piter Braun, direktor Gete instituta Frank Bauman i direktor Francuskog instituta Stanislas Pjere, govorilo se o celokupnom programu festivala i najavljen je početak prodaje karata za 1. septembar.

Kiehl’s Since 1851, kultni američki brend specijalizovan za kreiranje formula za negu kože i kose, 1. septembra otvorio je svoju četvrtu prodavnicu u Srbiji, a prvu prodavnicu u Novom Sadu, u tržnom centru Promenada. Kiehl’s je postao prepoznatljivo ime u industriji nege kože od otvaranja prve originalne apoteke u Njujorku 1851. godine, jer svojim kupcima nudi najfinije formulacije izrađene na temelju novih naučnih saznanja i jedinstveno delotvornih prirodnih sastojaka. Sa dolaskom na tržište Srbije 2019. godine i otvaranjem prodavnice u TC Ada Mall, prodavnice u Galeriji Belgrade, prodavnice u TC Ušće i online prodavnice www.kiehls.rs, Kiehl's je obradovao mnoge ljubitelje ovog kultnog američkog brenda za negu kože. Brend nastavlja širenje prodajne mreže, otvaranjem četvrte po redu prodavnice u Srbiji, a prve u Novom Sadu, u tržnom centru Promenada.

Novi panevropski striming servis premijerno će biti pokrenut 20. septembra u nordijskim zemljama. Sledi uvođenje platforme i u Holandiji, na Pirinejima i u centralnoj i istočnoj Evropi. U ponudi - ekskluzivne televizijske premijere holivudskih filmova i nove serije iz najpoznatijih svetskih filmskih studija. Novi striming servis SkyShowtime danas je objavio datum predstavljanja svoje platforme – sa početkom od 20. septembra 2022. godine. Vrhunska ponuda ekskluzivnog i popularnog zabavnog programa naći će se prvi put u milionima domova širom Evrope. Zajedničko ulaganje kompanija Comcast (NASDAQ: CMCSA) — osnivača NBCUniversal i Sky — i Paramount Global (NASDAQ: PARA, PARAA), SkyShowtime će biti dostupan u Danskoj, Finskoj, Norveškoj i Švedskoj od 20.septembra, a tokom 4. kvartala i do kraja godine - i u Holandiji.

Povodom osvežavanja S ljubavlju, domaće asortimana novim artiklima domaćih proizvođača, u periodu od 5. septembra do 5. oktobra kompanija Lidl Srbija doniraće po 1 dinar od svakog prodatog proizvoda ovog Lidl brenda za pomoć Crvenom krstu Srbije. S ljubavlju, domaće linija proizvoda deo je stalnog asortimana Lidla i jedan je od načina na koji kompanija pomaže srpske proizvođače. Lenja pita sa jabukom, urnebes salata, vojvođanske golice, domaća jaja iz slobodnog uzgoja samo su deo novih ukusa iz proširenog asortimana. Povodom uvođenja novih artikala, Lidl je pokrenuo humanitarnu kampanju tokom koje će kupovinom bilo kog od 90 autentičnih proizvoda ovog Lidl brenda do 5. oktobra, Lidl donirati po 1 dinar Crvenom krstu Srbije i time obezbediti sredstva za pomoć ugroženim kategorijama društva.

NORD fest je manifestacija namenjena promovisanju književnosti i kulture nordijskih zemalja u Srbiji. Prvo izdanje festivala biće održano od 8. do 10. septembra 2022. godine u Narodnoj biblioteci Srbije, Karlovačkoj gimnaziji i knjižari Treći Trg & Srebrno drvo (Belgrade Design District), u organizaciji izdavača Treći Trg i Srebrno drvo iz Beograda. Glavna tema festivala je JEDNAKOST, u okviru koje fokus će biti na književnim delima autorki iz Norveške, Danske i Švedske: Ulaug Nilsen, Asta Olivie Nordenhof, Maren Uthaug, Lidije Sandgren i Agnes Lidbek. Gošća festivala biće norveška književnica Ulaug Nilsen, čija dva romana Povest o bolnim vremenima i Daj koliko možeš, uzmi koliko ti treba biće predstavljena publici u Narodnoj biblioteci Srbije u četvrtak 8. septembra, uz učešće autorke, prevoditeljke Jelene Vojinović i urednice Jelene Marinkov, i učenicima Karlovačke gimnazije u petak 9. septembra.

Otkrićemo vam 3 saveta pri odabiru haljina za deveruše. Ali prvo se moramo zapitati da li zaista želimo da se odličimo za tako nešto i koji su razlozi za to. Kada u životu dođu na red značajni događaji koji predstavljaju prekretnicu, žene često vole da se okruže svojim prijateljicama. Radost je veća kada se deli, a tenzija manja kada se dužnosti raspodele. Zato su tu deveruše, da podrže, pomognu, umire, ohrabre, posavetuju mladu, i da budu tu uz nju u svim momentima kada su potrebne. Venčanja i svi običaji koji ih odlikuju, menjaju se i unapređuju kroz vreme. Za razliku od nekih pređašnjih generacija svedoci smo ekspanzije globalizacije, a jedna od odlika iste je konzumiranje medijskog sadržaja koji dolazi sa raznih strana, a najvećim delom iz SAD. Gledanjem serija i filmova iz Amerike, konzumiranjem sadržaja sa interneta, polako se i u našu kulturu i običaje uvlače neki novi maniri koji do skora nisu bili svojstveni ovom podneblju ( momačko i devojačko veče, bridal shower, Noć veštica, određeni muzički pravci, razni drugi trendovi...)

Originalni domaći proizvodi, raznovrsna ponuda hrane i pića, kulturno-zabavni program, muzika i kreativne radionice na najlepšem šetalištu u gradu. Treći po redu Weekend Bazzar fest održaće se 3. i 4. septembra na platou iza Geozavoda, a pored više od 50 različitih domaćih brendova koji će svoje proizvode izložiti u okviru Komuna market zone, svi posetioci će uživati u predstavama, muzici, hrani i piću, kao i kreativnim radionicama i to potpuno besplatno! Omiljeno mesto za šetnju, Sava Promenada, postaće mesto za sve ljubitelje ručno izrađenih proizvoda, kao i kvalitetne muzike i slasnih zalogaja. Festival nudi sadržaje za sve uzraste, a za one koji žele da se potpuno opuste na obali reke tu je i piknik zona idealna za brunch sa prijateljima ili igranje sa kućnim ljubimcem.

Lepa i sveža koža više nije rezervisana samo za mladalačko doba. O tome svedoče mnoge dame za koje nikada ne biste pomislili da su već ušle u šestu deceniju. U svojim pedesetim i šezdesetim one izgledaju fantastično i žive maksimalno ispunjen život. Ove dame znakove starenja svoje kože prihvataju kao odraz neprocenjivog iskustva i uspešno savladanih životnih izazova. Ali, to ne znači da svojoj koži ne posvećuju pažnju koja joj je potrebnu da bi bila blistava i elastična, bore umanjene, a ten ujednačen. Zato biraju dokazano efikasnu negu. Najčešći znakovi starenja kože u zrelim godinama su gubitak elastičnosti, produbljivanje bora i pojava tamnih fleka na koži, a preparati iz Eucerin® Hyaluron-Filler+Elasticity linije klinički i dermatološki dokazano pružaju odgovor na sve pomenute izazove – obezbeđuju popunjavanje dubokih bora, poboljšanje elastičnosti i ujednačavanje tena.

Viber je od sada dostupan i kao desktop aplikacija u Microsoft Store-u i kao mobilna aplikacija u Samsung Galaxy Store-u, što će olakšati brzo preuzimanje brojnim korisnicima širom sveta. San Francisko, 23. avgust 2022. Rakuten Viber, globalni lider u privatnoj i bezbednoj tekstualnoj i glasovnoj komunikaciji, objavio je da je Viber aplikacija sada dostupna za preuzimanje i u vodećim svetskin onlajn prodavnicama - Microsoft Store-u i Samsung Galaxy Store-u. Taj novitet omogućuje široj globalnoj zajednici da preuzme Viber aplikaciju za svoje Windows desktop računare i Samsung mobilne uređaje. Približno 90% Viberovih desktop korisnika dolazi sa Windows uređaja, a 38,1% mesečno aktivnih korisnika na androidima poseduje Samsung uređaje – pa je ovim veća pristupačnost aplikaciji važna vest za obe navedene velike grupe korisnika.