Na adresi Astrid Lindgren 19, pri Ava šoping parku, kompanija Lidl Srbija će 9. juna tačno u 8 časova otvoriti još jednu prodavnicu u Beogradu. Prve posetioce nove Lidl prodavnice u blizini robne kuće Ikea i autoputa Beograd-Niš dočekaće pažljivo odabran asortiman proizvoda i jedinstveno iskustvo kupovine. „Sigurni smo da će vest o otvaranju nove, 18. po redu, beogradske Lidl prodavnice na ovoj lokaciji obradovati sve sugrađane, a naročito one koji su krenuli ili se vraćaju sa putovanja, kao i one iz prigradskih opština i naselja kao što su Vrčin, Zuce i Beli Potok, koji gravitiraju Beogradu“, izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija, Martina Petrović. Lidl tim će se otvaranjem nove prodavnice proširiti za oko 30 novih kolega, koji će kao i svi zaposleni u Lidlu, imati petodnevnu radnu nedelju i plaćen svaki minut rada, kao i posebne benefite, poput privatnog zdravstvenog osiguranja pod jednakim uslovima za sve.
Aktuelni ciklus Eucerin® Programa lojalnosti kao poklon vam donosi preparate idealne za higijenu i negu tela kod kuće i na putovanju. Letnji dani, koji po temperaturi i vlažnosti vazduha podsećaju na tropske, prijatniji su uz češće tuširanje. Ali, ukoliko pri tome ne vodimo računa da koristimo adekvatna sredstva, može se dogoditi da izazovemo suprotan efekat - isušivanje kože praćeno perutanjem i iritacijama. Preparati iz Eucerin® pH5 linije sadrže veoma blage sastojke koji omogućavaju efikasno čišćenje kože bez isušivanja. Takođe, zahvaljujući formulaciji koja sadrži dekspantenol, pH5 citratni pufer i glicerin, pružaju idealnu negu i za suvu i osetljivu kožu, jačaju njene odbrambene mehanizme i čine je baršunastom i mekom. Preparate iz ove linije sada možete dobiti kao poklon za prikupljenih 100 poena evidentiranih u aplikaciji Eucerin®Put lepote!
Kiehl’s brend biznis lider Ivana Piljić, generalni menadžer L'Oréal Luxe divizije Güven Dalgıç, glumica Tijana Pečenčić. Maj 2022, Beograd – Kiehl’s Since 1851, kultni američki brend specijalizovan za kreiranje formula za negu kože i kose, 27. maja je u prisustvu mnogobrojnih prijatelja i zaljubljenika u ovaj brend, otvorio svoju treću prodavnicu u Beogradu, u tržnom centru Ušće. Kiehl’s je postao prepoznatljivo ime u industriji nege kože od otvaranja prve originalne apoteke u Njujorku 1851. godine, jer svojim kupcima nudi najfinije formulacije izrađene na temelju novih naučnih saznanja i jedinstveno delotvornih prirodnih sastojaka. Sa dolaskom na tržište Srbije 2019. godine i otvaranjem prodavnice u Galerija Belgrade, kao i online prodavnice www.kiehls.rs 2021. godine, Kiehl's je obradovao mnoge ljubitelje ovog kultnog američkog skincare brenda.
Nakon predstavljanja u Beogradu na izložbi Young Balkan Designers selekcije 2022 u organizaciji Miksera, odabrani mladi dizajneri nastupiće na prestižnom svetskom dizajnerskom događaju – Međunarodnom Milanskom sajmu nameštaja. Pogledajmo pobednike i nagrađene radove. Na konkurs za mlade kreativce Balkana, ove godine pristiglo je ukupno 111 radova na kojima je radilo 125 dizajnera iz 9 zemalja regiona. Odabrano je 13 prototipova, koje će njihovi autori predstaviti na prestižnom Milanskom sajmu koji se, nakon dve godine odlaganja, održava od 7-12. juna 2022. Izložba će predstaviti pobednička inovativna dizajnerska rešenja kao odgovore na teme “Life Hacks” i “Circular Design”. Young Balkan Designers (YBD) je regionalna platforma za talente koja identifikuje, promoviše i razvija kreativne potencijale u oblasti dizajna, doprinosi obnavljanju multikulturalne saradnje na Balkanu i približava ih međunarodnoj publici. Odabrani prototipovi mladih dizajnera biće predstavljeni na Milanskom sajmu nameštaja.
Tradicionalno dešavanje pod nazivom Zeleni Utorak obogaćeno Art Festom održaće se u utorak 31.05. u Ada Mall shopping centru. Ovomesečno izdanje je katalizator za ponovnu izgradnju veze između naše dece i sveta ekologije i prirode. U Ada Mallu se trudimo da povežemo ključne inicijative koje promovišu dečiju igru kako bismo poboljšali dobrobit i razvoj dece, promovisali kreativnu igru i motivisali na novi način njihovu vezu sa prirodom. Radimo na tome da osnažimo, povežemo i razvijamo „zelenu“ svest koja vraća decu u svet mašte i iz nje stvara novu stvarnost. Od 15 do 17h u okviru ART FESTIVALa organizujemo specijalno takmičenje u kojem učestvuju osnovne škole Čukarice, Rakovice i Obrenovca. Kako umetnost, druženje i kreativnost oplemenjuju našu zajednicu, učenici starijih razreda će kroz umetnički izraz pokazati kako zamišljaju budućnost na temu „GRAD IZ MAŠTE“.
Najveća naučna zabava na otvorenom biće održana 4. i 5. juna na Adi Ciganliji! Dvodnevni Naučni piknik, u organizaciji Festivala nauke, pokazaće deci svih uzrasta uzbudljivu i lepšu stranu nauke! Naučni eksperimenti, druženja, izložbe i šou programi samo su deo besplatnih sadržaja koji će obeležiti ovogodišnji Naučni piknik. Posle dvogodišnjih onlajn izdanja, Festival nauke vraća se druženjima uživo i publici predstavlja novu avanturu – i to na prostoru obnovljenog Parka nauke na Adi Ciganliji. Uz interaktivne eksponate Parka nauke, koje festivalski tim užurbano obnavlja, za prvi junski vikend, 4. i 5. juna pripremljena je posebna naučna zabava. Zvezda Festivala nauke, naučni šoumen Milan Popović izvodiće u nekoliko termina svoje neverovatne eksperimente za decu i odrasle, pokazujući koliko nauka ume da bude uzbudljiva, zabavna i pre svega korisna.
Sa velikim zadovoljstvom Vas pozivamo na „02hero“ poslovni susret koji će se održati 27.05.2022. godine u Novom Sadu u konferencijskoj Sali Omladinskog centra Liman (Bulevar Despota Stefana 5 – iza Fabrike) sa početkom u 15 časova. Pozivamo Vas da izveštavate sa ovog događaja i tako podržite mlade u procesu zapošljavanja. Uzimanje izjava od učesnika i realizatora programa biće organizovano u periodu od 14:40 do 15:00 kada zvanično počinje program. Poslovni susret će se održati u formi Speed dating-a za mlade, na kome će 43 mladih, kroz formu kratkih poslovnih sastanaka, razgovarati o mogućnostima zapošljavanja i poslovne saradnje sa predstavnicima i predstavnicama IT i drugih kompanija i organizacija u Novom Sadu.
Povodom održavanja 4. festivala animiranih sećanja - VREMEPLOV, Udruženje za video umetnost VIDEOMEDEJA raspisuje konkurs tragajući za porodičnim filmovima, fotografijama iz ličnih albuma ali i za raznovrsnim umetničkim sadržajem koji će promeniti nečiji svet ali i poziva decu da se uključe u zanimljivu i edukativnu POTRAGU ZA BLAGOM i osvoje nagrade. Konkurs Vremeplov je otvoren za sve a glavna ciljna grupa su nam đaci, uzrasta od 7 do 18 godina. Konkurs je otvoren do 24.06.2022 godine. NAGRADE: Novčana nagrada od 10.000 dinara, vaučer za proslavu rođendana i porodične ulaznice za Adrenalin park Zemlja Čuda, diplome, slatkiši i slaniši, pokloni iznenađenja. PRIJAVE: Prijavljivanje se vrši putem naših onlajn prijava koje možete popuniti na sajtu https://vremeplov.in.rs/prijava-za-konkurs-vremeplov/ i potpuno je besplatno. TEMA 4. Vremeplova je Dunav, Novi Sad.
U nastojanju da dodatno podrži razvoj neophodnih digitalnih veština kod osnovaca, kompanija Telekom Srbija, u saradnji sa Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, kroz projekat „Stvaramo znanje“ do sada je opremila 100 informatičkih kabineta u 100 osnovnih škola širom Srbije. Pokretanjem novog, šestog ciklusa projekta, ova lista biće bogatija za još 20 škola, o čijem izboru će i ove godine odlučivati građani Srbije. Glasanje za odabir škola koje će dobiti po milion dinara od Telekoma Srbija za opremanje informatičkih kabineta počelo je 23. maja na zvaničnoj Facebook stranici mts Tvoj svet i trajaće deset dana, do 1. juna u podne. Predlog 40 osnovnih škola kojima nedostaje informatička oprema dalo je Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, a uz pomoć glasova građana biće odabrano 20 škola koje će dobiti vrednu donaciju kompanije Telekom Srbija.
Javni poziv za učešće na treningu prepoznavanja pokazatelja teškoća u mentalnom zdravlju i pružanja prve podrške mladima u riziku, realizovanja obuka i drugih neformalnih edukativnih aktivnosti u cilju prevencije mentalnog zdravlja, ukazivanja na diskriminaciju mladih sa problemima u oblasti mentalnog zdravlja, informisanja o tome koje još sisteme podrške mladi mogu da pronađu.Tokom trajanja treninga, učesnici/ce će imati priliku da steknu i unaprede znanja u oblasti prepoznavanja pokazatelja teškoća u mentalnom zdravlju, pružanja prve podrške mladima u riziku, realizovanja obuka i drugih neformalnih edukativnih aktivnosti i ukazivanja na diskriminaciju mladih sa problemima u oblasti mentalnog zdravlja. Učešće na projektu je besplatno, a odabrani učesnici/ce imaće podršku mentora – psihoterapeuta sa višegodišnjim iskustvom u radu sa mladima, pri realizaciji radionica za mlade na temu mentalnog zdravlja u njihovim lokalnim zajednicama.
Udruženje dramskih umetnika Srbije na humanitarnoj misiji prikupljanja sredstava za decu rudara nastradalih u rudniku Soko u Sokobanji; Novak Đoković Fondacija duplira iznos svih prodatih karata za predstavu u podršci ovom plemenitom činu. Novak Đoković Fondacija još jednom je pokazala da snažno stoji uz svu decu, podržavši humanitarni događaj Udruženja dramskih umetnika Srbije „Brod plovi za decu rudara“. Cilj ovog događaja je prikupljanje sredstava za decu rudara nastradalih u rudniku Soko u Sokobanji, a predstava će biti izvedena 3. juna u velikoj sali Mts dvorane (bivši Dom sindikata). Novak Đoković Fondacija izdvojila je sredstva za ovu svrhu otkupivši jedan deo ulaznica, a dodatnu podršku pružiće tako što će na svaku naknadno kupljenu ulaznicu odgovoriti donacijom u istom iznosu.
VELIKI VOLUMEN. USUDITE SE DA BUDETE DRUGAČIJI. ILI SVE ILI NIŠTA. Ova maskara je za sve one koji se usude da budu drugačiji. Pozivamo vas da budete svoji jer stvoreni smo autentični. Ne dopustite da neko drugi definiše Vas ili Vaš stil. Izrazite svoje pravo ja. Inspirišite jedni druge samopouzdanjem i radoznalošću. Pronađite inspiraciju u Lash Clashu. Upoznajte Lash Clash, inovativnu maskaru brenda YSL Beauty. Izazovni vrhunski volumen i overnoir couture crna nijansa. Stručno dizajnirana, sa formulom za volumen i patentiranom četkicom za šokantno predimenzionirani učinak, maskara Lash Clash svedok je snažne i odvažne generacije koja se ne boji da bude drugačija. U pakovanju najodvažnijeg dizajna do sada inspirisanog visokom modom koje krši kodove Cassandre: ovim hrabrim, zaigranim potezom YSL je odlučio da zameni svoje legendarno zlatno pakovanje potpuno crnim, u nijansi overnoir, poput nijanse same maskare.
Još članaka...
- JOŠ UVEK MLADI I LUDI – Treći rođendan Ada Malla
- SAVRŠEN SPOJ DOMAĆE VISOKE MODE I NAJVEĆIH MODNIH BRENDOVA U ŠOPING CENTRIMA
- Fondacija Đoković i Beogradski maraton organizuju Šetnju zadovoljstva, za dobrobit porodice
- Ishodište slike: crteži Save Šumanovića iz zbirke Narodnog muzeja
- Feministička avangarda 70-ih iz VERBUND KOLEKCIJE, Beč
- Svetska senzacija roman "Iz pepela" Aleksa Šulmana na srpskom jeziku
- L:AW concept - Prvi in-mall modni i lifestyle koncept u Srbiji
- IT konferencija CODEstantine u Nišu
- Eucerin® i Marijana Makučijan predstavili nove tonirane preparate
- ŽARKO LAUŠEVIĆ nova knjiga - PADRE, IDIOTE!
- Izložba: Modni crteži Aleksandra Joksimovića
- Weekend Bazzar - prvi letnji maket fest na šetalištu na Savi