Akcija je usmerena ka unapređenju uslova života osoba sa invaliditetom, kao i unapređenju zaštite životne sredine. Akcija će se odvijati na čak 27 benzinskih stanica u Srbiji i u sedištu kompanije u Beogradu. Beograd, 30.03.2015. - Kompanija MOL Srbija je u prilici da, zajedno sa svojim potrošačima i zaposlenima učestvuje u ekološko humanitarnoj akciji „Čep za hendikep”, čiji je cilj unapređenje života osoba sa invaliditetom, kao i zaštita životne sredine, u partnerstvu sa Udruženjem paraplegičara i kvadriplegičara Banata.

Najuspešniji studenti Elektrotehničkog fakulteta posetili četiri Siemens fabrike
Najuspešniji studenti Elektrotehničkog fakulteta u Beogradu tokom četvorodnevnog nagradnog studijskog putovanja obišli su fabrike kompanije Siemens u zemljama u okruženju. Nagrađeni studenti bili su u prilici da se upoznaju sa najsavremenijim proizvodnim procesima u Siemens-ovim fabrikama u Zagrebu, Weiz-u, Budimpešti i Subotici.

PLAZMA NAJOMILJENIJA KOD POTROŠAČA
U okviru tradicionalne akcije ,,Moj izbor’’ Plazma je, od strane potršača Srbije, dobila zlatnu medalju za najomiljeniji domaći proizvod. Plazma je još jednom pokazala da je brend kome Srbija najviše veruje. U okviru tradicionalne akcije ,,Moj izbor’’ koju organizuju Udruženje potrošača „Moja Srbija“ i Privredna komora Beograda, Plazmi je dodeljena zlatna medalja ,,Moj izbor’’ za 2014. godinu za Najomiljeniji domaći proizvod i zlatna medalja za petogodišnje liderstvo u kategoriji „Slatkiši“.

„KNJAZ MILOŠ“ NAJBOLJA MINERALNA VODA
U okviru tradicionalne akcije „Moj izbor“, koju organizuje Udruženje potrošača „Moja Srbija“, potrošači Srbije su za jedan od omiljenih proizvoda izabrali mineralnu vodu „Knjaz Miloš“. Jedan od najstarijih i najcenjenijih srpskih brendova ovo priznanje osvojio je u kategoriji mineralnih voda i to petu godinu zaredom, zbog čega je od Udruženja potrošača dobio i zlatnu medalju „Moj izbor“.

2x2 karte za BITEF teatar - osvojite karte za predstave u aprilu!
Za određene predstave u aprilu, BITEF teatar, posetiocima sajta nudi 2x2 karte. Zainteresovani treba da pošalju svoje podatke (ime, prezime i broj telefona) i ime predstave sa datumom, na email: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.. Srećni dobitnici biće obavešteni na vreme i moćiće da podignu svoje karte na blagajni Bitef teatra. Program za april pogledajte u nastavku:

[Posebna] Kuća kreativnog življenja
Prvi susret u okviru novog ciklusa radionica POTRAGE ZA UVIDOM - VISION WALK - biće održan - u nedelju 5. aprila u terminu od 10 do 13 časova. Mesto održavanja radionice je Miljakovačka šuma (autobus 48 i 504). Na ovoj radionici imaćete priliku da kroz tehnike relaksacije i vođene fantazije na jedan drugačiji način doživite svoj boravak u prirodi i regenerišete se za početak nove radne nedelje. Boravak u prirodi uvek umiruje, opušta, regeneriše....

BAMBI DOBITNIK NAGRADE VIRTUS ZA DRUŠTVENU ODGOVORNOST 2015
Kompanija BAMBI je ovogodišnji dobitnik nagrade VIRTUS  za korporativnu društvenu odgovornost za doprinos lokalnoj zajednici u 2014. godini. Ova prestižna nagrada Trag fondacije dodeljuje se u nekoliko kategorija kompanijama koje su na najdelotvorniji način doprinele opštem dobru i podržale koncept korporativne filantropije. „Mi u Bambiju verujemo da se uspeh ne meri samo dobrim poslovnim rezultatima, već i  odgovornošću prema zajednici u kojoj poslujemo, i njenim ljudima.

Predstavljamo Vam Dušana Ilića – pobednika međunarodnog projekta Freshhh
MOL Grupa je, kao vodeća međunarodna kompanija za naftu i gas (sa sedištem u Budimšpešti, Mađarska) pokrenula Freshhh kao projekat koji timovima studenata iz celog sveta omogućava da svojim kreativnim rešenjima na zadatke priređene u okviru virtuelne on-lajn igre koja simulira uslove stvarnog globalnog tržišta industrije nafte i gasa, u direktnom međusobnom takmičenju izbore priliku da dobiju stalno zaposlenje na poziciji Growww-era (članova razvojnih timova) unutar MOL Grupe, i time započnu uzbudljivu međunarodnu karijeru u ovoj oblasti. Studenti iz celog sveta moći će da se prijave za Freshhh takmičenje na netu putem sajta www.freshhh.net do 3. aprila 2015.

Objekti kojima upravlja kompanija Confluence Property Management – UŠĆE Shopping Center, Immo Oulet Centar, Poslovni centar UŠĆE, Mercator Centar Beograd, Mercator Centar Novi Sad, svi Roda Centri u Srbiji, kao i Alta Shopping Centar u Sarajevu, podržaće globalnu akciju „Sat za našu planetu“. Ovi objekti će se pridružiti ekološkoj akciji u subotu 28. marta, od 20.30 do 21.30 časova, i to isključivanjem spoljašnje dekorativne rasvete, spoljašnih promotivnih znakova na fasadi i redukovanjem unutrašnjeg osvetljenja.

Kompanija MOL posebno je obezbedila poljoprivrednicima da na MOL benzinskim stanicama sipaju gorivo sa popustom tokom trajanja poljoprivrednih radova, u periodu od 16. marta do 30. novembra. Uz MOL Green pripejd karticu poljoprivredni proizvođači mogu da ostvare popust prilikom plaćanja goriva u iznosu od 5 dinara po litri za evro dizel i premijum EVO dizel. Korisnik MOL Green pripejd kartice za poljoprivrednike može biti fizičko lice, preduzetnik ili pravno lice koje ima aktivni status registrovanog poljoprivrednog domaćinstva ili gazdinstva.

„Moje potkrovlje afterparty“ - Više od 300 ljubitelja arhitekture prisustvovalo zabavi
Odlična dugogodišnja saradnja Muzeja primenjenih umetnosti i kompanije Knauf, krunisana je događajem „Moje potkrovlje afterparty“ povodom svečanog otvaranja Salona arhitekture, a pre svega u čast dobitnika nagrada i Grand Prix-a. Sada već tradicionalna manifestacija, četvrti put za redom održana je u cafe Amelie na Topličinom vencu. Arhitekte, nagrađeni, žiri, gosti iz zemlje i inostranstva, njih preko dve stotine, uživali u odabranim vinima vinarije Despotika i opuštali se uz vokalni haus DJ Vanje Bursać.

BUDUĆI KREATIVNI LIDERI U BERLINU IZUČAVAJU MARKETING NA SRPSKI NAČIN
Ivan Stanković, direktor i vlasnik marketinške agencije Communis DDB, održao je predavanje studentima Berlinske škole kreativnog liderstva na temu Kako identifikovati, zgrabiti i razviti šanse. Tom prilikom, on je sa akademcima podelio svoja znanja, stečena tokom dugogodišnje karijere na čelu jedne od vodećih marketinških agencija u Srbiji i regionu.