SEIC dovodi prvi međunarodni hotelski brend u Bosnu i Hercegovinu
U Sarajevu je danas svečano potpisan Ugovor o izgradnji hotela Residence Inn by Marriott u Sarajevu. U ime Marriot International potpisnik je direktor razvoja Marriott International za Evropu Carlton C. Ervin, a u ime investitora direktor SEIC-a Enes Kazazić. Odvojeni ugovor je potpisan između SEIC-a, Marriott International i Interstate Hotels & Resorts kompanije o upravljanju hotelom.

KLAPA KAŠE u Guarneriusu - Duh Dubrovnika u Beogradu
U subotu, 16. novembra 2013. godine (20 časova), Guarnerius će ugostiti jednu od najpopularnijih i najnagrađivanijih hrvatskih klapa, KLAPU KAŠE, koja će se prvi put susresti sa publikom u Srbiji. U viševekovnoj tradiciji višeglasnog pevanja dubrovačkog kraja, početkom 2007. godine u Dubrovniku nastaje klapa KAŠE.

Kaliopi u nedelju nastupa u Sava centru
Makedonska pop diva Kaliopi će u nedelju 10. novembra u Sava centru održati veliki solistički koncert pred beogradskom publikom. Koncert u Beogradu deo je regionalne turneje "Melem" na kojoj poznata umetnica predstavlja novi istoimeni album. Naziv turneje i albuma najavljuje upravo ono što Kaliopi ovom prilikom donosi beogradskoj publici, a kompletan nastup biće muzički obogaćen svirkom članova benda koji se ubrajaju medju najkvalitetnije regionalne muzičare. Album "Melem" odiše “Balkan soul pop” manirom, a izvesno je da će moćni vokal Kaliopi i ovog puta zadiviti beogradsku publiku.

„Bolest kao govor duše“ Ridigera Dalkea
Posle knjige „Bolest kao put“ Torvalda Detlefsena i Ridigera Dalkea, koja je izazavala veliko interesovanje kod čitalaca, nedavno je objavljena nova knjiga Ridigera Dalkea „Bolest kao govor duše“. Deset godina nakon prvog izdanja knjige „Bolest kao put“ Ridiger Dalke je nastavio i proširio teme opisane u prvoj knjizi. Činjenica da je taj pristup odmah naišao na veliki odziv – u početku pre svega kod zainteresovanih laika, a ubrzo potom i u stručnim medicinskim krugovima – bila je znak sve veće potrebe za razumevanjem bolesti kao posledice nesklada ravnoteže tela i duha.

7. novembra počinje deveti FIST!
Deveti po redu Festival internacionalnog studentskog teatra FIST 09, počinje u četvrtak, 7. novembra i trajaće do 10. novembra na Fakultetu dramskih umetnosti. FIST je festival koji svake godine organizuju studenti Katedre za menadžment i podukciju pozorišta, radija i kulture Fakulteta dramskih umetnosti. Ove godine koncept festivala je GOZBA, kao mesto gde se okupljamo da slavimo umetnost i u festivalskoj atmosferi zajedno pronalazimo zadovoljstvo u različitim vrstama performansa.

JESENJI GRAZIA SHOPPING NIGHT –  UŠĆE ŠOPING CENTAR
GRAZIA Shopping Night – Special Edition događaj u organizaciji izdavačke kuće Attica Media SRB i magazina GRAZIA održaće se u petak 8. novembra 2013. godine, od 17 časova pa sve do ponoći, u novom centru grada – UŠĆE šoping centru. Ovoga puta odlučili smo da GRAZIA Shopping Night obojimo drugim bojama, svečanim notama, balskim maskama i, naravno, nezaboravnim šoping iskustvom. Sve posetioce i kupce tokom događaja GRAZIA Shopping Night očekuje fantastičan šoping uz posebne akcije i specijalne popuste na cene poznatih brendova, kao i raznovrstan muzičko-zabavni program.

ADIDAS - ŠARENA SAMBA KOLEKCIJA KOPAČKI
Nova kolekcija obuće inspirisana Brazilom obeležava početak adidasove kampanje za FIFA Svetsko prvenstvo u Brazilu 2014. adidas je lansirao Samba kolekciju, kopačke inspirisane Brazilom koje slave živost i bogatstvo nacije domaćina Svetskog prvenstva. Po prvi put ikada, kao deo kolekcije Samba, adidas je lansirao novu kopačku iz svake od četiri klase, adizero™ f50, predator®, nitrocharge™ i 11pro, sa nizom novih svetlih, uzbudljivih kolorita. Svaku kopačku odlikuje poseban dizajn i identitet, i vrhunska tehnologija koja inspiriše buduće generacije fudbalera.

REDERMIC YEUX [R] Sa termalnom vodom La Roche-Posay
Nakon dugogodišnjeg istraživanja La Roche- Posay je razvio liniju Redermic koja sadrži efikasne aktivne sastojke protiv starenja prilagođene posebnim potrebama osetljive kože. Ove jeseni La Roche- Posay predstavlja Redermic Yeux [R] intenzivni koncentrat protiv starenja kože za područje oko očiju. Efikasan kompleks Retinola za izglađivanje kože u kombinaciji sa Kofeinom namenjen je za upotrebu protiv bora, podočnjaka i znakova umora. Linija proizvoda protiv starenja kože REDERMIC R+C sadrži aktivne materije (Retinol, Vitamin C) protiv starenja kože, prilagođene posebnim potrebama osetljive kože.

Samostalna izložba Aleksandra Pantića - SKELET SLIKE
Opština Vračar i Šumatovačka – Centar za likovno obrazovanje imaju čast da Vas pozovu na otvaranje samostalne izložbe vektorskih grafika ALEKSANDRA PANTIĆA - SKELET SLIKE. Svečano otvaranje četvrtak, 7. novembar u 19 sati, u Galeriji opštine Vračar. Izložba je otvorena od 4. do 18. novembra 2013. godine, radnim danima od 10 do 17 sati.

FIT PLAN
Da bi edukovala i stimulisala naše građane da se hrane pravilno i budu fizički aktivni, kompanija Dijamant organizovala je projekat FIT PLAN u kojem su učestvovale: dr Tatjana Mraović,specijalista higijene i dijetolog VMA i Marija Srećković Savić, fitnes trener. FIT PLAN projekat je društvene odgovornosti koji je pružio našim građanima edukativne i rekreativne sadržaje kao pomoć pri sticanju zdravih navika.Ovaj projekat obišao je četiri grada Srbije: Beograd, Niš, Novi Sad i Kragujevac i omogućio je gratis fitnes časove i savete o zdravoj ishrani svima koji žele da unaprede svoje zdravlje.

TIM SVET POBEDIO NA REEBOK CROSSFIT SUSRETU 2013
Nakon borbe sa ekipom najboljih muških i ženskih CrossFit sportista iz Sjedinjenih Američkih Država, CrossFit tim Svet izborio se za pobedu na Reebok CrossFit susretu 2013, koji je održan ispred berlinskog aerodroma Tempelhof. Nakon iscrpljujuće serije treninga od 75 minuta, tim Svet je izašao kao pobednik sa rezultatom 24-19.

Novi Imlek proizvodi sa dodatkom surutke
Zdrave navike i zdrav način ishrane i života u svetu su već duže vreme u centru pažnje. Ove teme postale su popularne i na našim prostorima i sve veći broj ljudi teži da umesto uz pomoć raznih dijeta, svoju figuru i dobro zdravlje održi redovnom fizičkom aktivnošću i pravilnom ishranom. Zbog toga je kompanija Imlek, osluškujući potrebe svojih potrošača, ponudila nove proizvode, mleko i jogurt sa dodatkom surutke, u okviru brenda Family.