Simpatična družina animiranih zečeva doskakutaće na repertoar bioskopa širom zemlje od 1. jula! Na radost brojne dece i njihovih roditelja, animirano – igrani film Zec Petar: Skok u avanturu konačno stiže u bioskope 1. jula! Publiku očekuje predivna akcija, britak humor, sjajna gluma i likovi koji će oduševiti najmlađe fanove ali i stvoriti nove! Savremena porodična komedija sinhronizovana je na srpski jezik i ovog leta će nasmejati publiku do suza. Baziran na likovima i pričama o Zecu Petru, spisateljice Beatriks Poter Zec Petar: Skok u avanturu i dalje prati nove dogodovštine nestašnog zeca.
Prošlo je neko vreme od kad su Zec Petar (Stefan Bundalo) i Toma (Dejan Dedić) zakopali ratnu sekiru, makar prividno. Biba (Tamara Aleksić), Toma i zečevi osnovali su malu, improvizovanu porodicu, ali uprkos svim nastojanjima, Petar nikako ne uspeva da se reši svoje nestašne reputacije.

Šesto izdanje art+science programa Centra za promociju nauke ove jeseni donosi nove i uzbudljive sadržaje inspirisane veštačkom inteligencijom na lokacijama u Beogradu i Novom Sadu, a u ponedeljak, 7. juna, manifestaciji prethodi pokretanje virtuelne platforme artandscience.rs, koja će objediniti sve aktivnosti Centra kada su u pitanju spojevi nauke i umetnosti, kao i aktuelnosti, dešavanja i otvorene pozive na nacionalnom, evropskom i globalnom nivou. Centar za promociju nauke će tokom septembra i oktobra kroz svoj art+science program predstaviti širok dijapazon radova nastalih kroz interdisciplinarnu saradnju umetnika, naučnika i drugih aktera. Centralni deo manifestacije će se održati od 23. septembra do 23. oktobra u Muzeju nauke i tehnike u Beogradu, kao i u Galeriji Instituta Servantes, Naučnom klubu Centra za promociju nauke i na drugim lokacijama. Pored izlaganja kompleksnih, izazovnih i često jedinstveno koncipiranih radova, publika će biti pozvana da se uključi u brojne edukativne i prateće programe.

Manekenka Sofija Milošević otvorila je vrata svog modnog ateljea u centru Beograda. Lansiranje nove kolekcije haljina, među mnogim damama omiljenog brenda Sofi Milo, kao i otvaranje samog ateljea okupilo je veliki broj poznatih ličnosti koju su svojim prisustvom ovaj događaj učinili još glamuroznijim. „Presrećna sam što mogu da vam predstavim ono na čemu sam dugo radila i uložila ogromnu energiju i sve to sa ciljem da svakoj devojci obezbedim da se oseća kao princeza u modelima haljina iz Sofi Milo kolekcije. Naime, iza svake haljine stoje nebrojeni sati pedantnog rada I mnogo ljubavi što omogućava da svaka devojka zablista. Takođe, ono što bih posebno želela da naglasim jeste da će moje dame imati priliku da uživaju u liniji ekskluzivnih limited edition haljina na kojima sam dugo radila, a koje su ručno izrađene. “ izjavila je Sofija Milošević.

Zamenik gradonačelnika Goran Vesić obišao je danas punkt za vakcinaciju u Beo šoping centru na Voždovcu, gde je zajedno sa članicama grupe „Hurricane” pozvao građane da se vakcinišu kako bi se Beograd što pre vratio normalnom životu. On je ovom prilikom u ime Grada Beograda zahvalio devojkama iz grupe „Hurricane” jer su podržale proces vakcinacije. –U Beogradu smo sa današnjim danom prešli 51 odsto vakcinisanih punoletnih građana. Preko 712 hiljada je vakcinisano a cilj je da se vakciniše što više mladih ljudi. Devojke iz grupe „Hurricane” su popularne i zbog toga nam je njihova podrška važna. Na njih se ugledaju mladi ljudi i zahvalan sam im jer daju svoj doprinos i podržavjau proces vakcinacije – rekao je Vesić. On je istakao da je važno da se vakciniše što više građanki i građana kako bi smo se vratili normalnom životu.

Sloboda. To je reč koja definiše brend Yves Saint Laurent. Uvek na ivici. Eksperimentiše bez ograničenja. Nadilazi granice. Neustrašiv i pun samopouzdanja, ovaj modni kreator se 1971. odlučio potpuno razotkriti kada je, obnažen, snimio intimne i provokativne fotografije za reklamu svog prvog muškog mirisa. Nagost: krajnji gest koji odiše samopoštovanjem čoveka koji je živeo prema sloganu TOUT, MAIS TERRIBLEMENT – „Sve sa dozom preteranosti”. I za žene koje inspiriše. Mirisom Libre Yves Saint Laurent Beauté pruža ženama YSL-a istu nesputanu slobodu da odišu arogancijom i željom. Seksi. Senzualna. Asertivna. Iz dubine njenog gorućeg srca do senzualnosti njene sjajne kože od koje vas prolaze žmarci, Libre žena pomera granice ženstvenosti. Na tankoj liniji između muževnosti i ženstvenosti, ovaj novi parfem koji su kreirali Anne Flipo i Carlos Benaïm sadrži sve ono što Libre Eau de Parfum čini kultnim mirisom.

Gitar Art Festival počinje večeras koncertom gitarske supergrupe 40 Fingers u Kombank dvorani. Međunarodni festival gitare 22. put održaće se od 1. do 5. juna pod sloganom „Digital Revolution“ sa osam koncerata klasične, pop i rok muzike i drugim pratećim programima. Muzičari među kojima: Pako de Lusija, Sting, Enjo Morikone, Mariza, Tomi Emanuel, Luz Kasal, Rosenberg Trio… doprineli su statusu jednog od pet najznačajnijih festivala posvećenih gitari na svetu. Gitar Art Festival počinje večeras koncertom gitarske supergrupe 40 Fingers u Kombank dvorani. Na tri puta odlaganom koncertu biće predstavljen novi muzičko-scenski spektakl ovog italijanskog gitarskog kvarteta pod nazivom „Guitar Rhapsody“ sa filmskom muzikom, autorskim pesmama i sa kultnim melodijama i popularnim obradama pop i rok hitova u posebnom aranžmanu za četiri gitare.

Osnovna škola „Mića Stojković“ sa sedištem u Umčarima jedanaesta je škola u Srbiji koju je kablovski operator Supernova nagradio za postignute rezultate donacijom pametne klupe. Ovim je zaokružen ciklus donacija koji je Supernova realizovala u okviru projekta „Pametne klupe za osnovne škole“ pokrenutog od strane Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i u saradnji sa kompanijom „Strawberry energy“. Super pametna klupa, koja sada krasi dvorišta škola u svim delovima Srbije, omogućava učenicima povezivanje na internet, punjenje telefona i korišćenje platforme sa edukativnim i zabavnim sadržajima. „Drago nam je da je škola koja ima svoju Učenicku zadrugu i koja je u Projektu Obogaćeni jednosmenski rad, škola sa državnim prvakinjama u rukometu, prepoznata od strane Ministarstva prosvete, nauke i tehnoloskog razvoja, kao ustanova koja zaslužuje ovako jedan vredan i moderan poklon, koji prati sva nova tehnološka dostignuća.

Sjajni poputi i nove lekcije o očuvanju životne sredine i biodiverzitetu! Ekološki najosvešćeniji šoping centar u Srbiji, ADA MALL, nastavlja sa nedavno ustanovljenom akcijom ZELENI UTORAK. U skladu sa politikom - svakog prvog utorka u mesecu, 01. juna nastavljamo sa dobrim delima. Uz šoping sa popustima do 50%, pripremili smo specijalni program za najmlađe i Eco friendly aktivaciju. Listu popusta za prvi Zeleni utorak 01.06. možete pogledati na linku >>. Najpopularniji dečiji hor „ČAROLIJA“ od 16 časova održaće mini koncert na kojem će predstaviti nedavno objavljene pesmice na temu ekologije i očuvanja životne sredine. Nakon toga, u saradnji sa holandskom kompanijom „VITA VERDE“ organizujemo posebnu radionicu. U fokusu će biti priča o kontinuitetu, održivosti i izdržljivosti. Suština života je u biodiverzitetu koji nas okružuje, a pčele su presudni deo te raznolikosti i njenog opstanka.

Nakon što su 2019. lansirali izuzetno zapaženu i višestruko nagrađivanu kampanju protiv narkotika „Da li znaš odakle dolazi tvoja roba?“, saradnja EXIT festivala i Ministarstva zdravlja se nastavlja i ove godine. Tako su pre nekoliko dana lansirane dve kampanje pod nazivom „Neću više da igram sam/a“ i „Ima li neko bolju ideju?“, koje za cilj imaju motivaciju mladih da se vakcinišu, i tako daju svoj doprinos što skorijem vraćanju normalnog života, ali i zaštiti sopstvenog i zdravlja ljudi oko sebe, pogotovo starijih. Kao skroman znak zahvalnosti medicinskim radnicima koji više od godinu dana stoje na prvoj liniji fronta borbe protiv koronavirusa, EXIT će pokloniti 3.000 ulaznica za otvaranje festivala 8. jula. Ministarstvo zdravlja će ujedno obezbediti vakcine za 1.500 inostranih izvođača i posetilaca Exita, čime će pomoći građanima zemalja koje u ovom trenutku nemaju dovoljno vakcina, i dati dodatan doprinos opštoj sigurnosti i bezbednosti na ovogodišnjem festivalu.

Uprkos pandemiji koronavirusa, ADA MALL shopping centar u Beogradu obogatio je svoju ponudu novim prodavnicama i brendovima u okviru 34,000 kvadratnih metara. Od decembra prošle do polovine maja 2021. godine posetiocima je omogućeno da kupuju u prodavnicama Pepco, Decorama, Katrin, Pertini Fasion, L’Occitane i Kiko Milano kozmetika. Među lokalima koji su se repozicionirali nalaze modna kuća Balašević, jeans brand LEE COOPER, kao i donji veš Penti. Pepco predstavla evropsku mrežu prodavnica, koje nude odeću za celu porodicu i proizvode za kuću po najnižim cenama. Njihov razvoj u Poljskoj je počeo pre dvadeset godina. Danas su prisutni u više od deset država u Evropi. Istovremeno su postali jedan od najpopularnijih prodavaca dečje odeće, kao i vodeći DOSTAVLJAČ artikala za ukrašavanje kuće. Prodavnica se nalaz na trećem spratu ADA MALL-a preko puta Maxi supermarketa. Decorama prodavnica opreme za dekoraciju vašeg doma sa bogatom ponudom brendova koji će vašem životnom prostoru dati sasvim novu dimenziju.

Posle višemesečnih priprema, pod sloganom Fashion & Art – Museums & Galleries počinje manifestacija Digital Fashion Week / Serbia za koji su organizatori Serbia Fashion Week i Color Media Communication zajedno sa svojim partnerima pripremili bogat i raznovrstan program. Od 25. do 29. maja, revijama uživo i kratkim modnim filmovima, svoje nove kolekcije predstaviće desetine relevantnih dizajnera iz celog sveta. Događaj koji je svojim prethodnim izdanjem pomerio granice kada je reč o modi, i ovoga puta nastavlja u istom pravcu. Koliko su modni kreatori bili kreativni i šta su pripremili za narednu modnu sezonu, tokom pet dana koliko traje ova licencirana manifestacija publika će imati priliku da vidi na zvaničnom Youtube kanalu Serbia Fashion Week-a.

Prvi "NIŠ CONNECTED: OPEN DATA CHALLENGE" Hakaton organizovan od strane Naučno - tehnološkog parka Niš - u saradnji sa kompanijom Rakuten Viber i uz podršku JKP Parking servis Niš - uspešno je završen posle 48 sati intenzivnog rada njegovih učesnika. Tema ovog takmičenja timova programera bila je izrada čet bota na Viber platformi korišćenjem setova dostupnih otvorenih podataka Grada Niša na portalu data.gov.rs., koje je usled trenutnih epidemioloških mera bilo organizovano u hibridnom formatu – po kome su timovi radili na rešenjima iz svojih prostora. Otvaranje hakatona, predstavljanje radova i ceremonija proglašenja pobednika bili priređeni uživo u NTP Niš – uz onlajn vezu sa timovima koji nisu mogli da budu prisutni. Prva nagrada od 1,500 evra pripala je programerskom timu Full House iz Beograda za čet bot rešenje za usluge javnog parkinga, dok je druga nagrada od 500 evra pripala timu LaDaBot iz Niša za rešenje čet bota za promociju turističke ponude grada Niša.