Dokazano efikasna Eucerin®DermoPURE linija sada, pored umanjenja simptoma masne i problematične kože, obezbeđuje i efekat ublažavanja tamnih fleka od akni i sprečavanja njihovog nastanka. Sa problemom akni, koji osim estetskih izaziva i emocionalne probleme poput pada samopouzdanja, suočava se 95% adolescenata i 40% odraslih. Ove posledice, nažalost ne prestaju čak ni kada se problem akni umanji ili nestane, jer na koži nakon toga često ostaju tamne fleke koje kvare ujednačenost tena. Iskustva pokazuju da borba protiv akni, čak i uz podršku dermatologa i adekvatnu negu, dugo traje, a zbog upornih tamnih fleka od akni često se pred samim ciljem pretvori u razočaranje jer rezultat nije ujednačen ten. Izlazeći u susret potrebama svojih korisnika, sa ciljem da njihov život menja na bolje, Eucerin® u saradnji sa dermatolozima i farmaceutima od ove jeseni zato preparatima iz već dokazano efikasne Eucerin® DermoPURE linije pridružuje dva nova, koja klinički dokazano umanjuju tamne fleke od akni i sprečavaju njihov nastanak - Eucerin®DermoPURE Serum sa trostrukim efektom i Eucerin®DermoPURE Zaštitni fluid SPF30.
V+O u Severnoj Makedoniji će pružati strateške komunikacijske i savetodavne usluge, globalnim i domaćim kompanijama, brendovima i organizacijama koje posluju na lokalnom tržištu. Ponuđene usluge će između ostalog uključivati strateško planiranje korporativne komunikacije, odnose s medijima, odnose sa uticajnim javnostima, angažovanje zainteresovanih strana i kriznu komunikaciju. Kancelariju će voditi Adela Gjorgjioska. Adela donosi bogato iskustvo radeći u PR agencijama u Londonu i Strazburu, dok je u Ministarstvu spoljnih poslova Republike Severne Makedonije radila kao konsultant za komunikacije. V+O grupacija je trenutno prisutna u sedam zemalja sa približno 150 klijenata. Zajedno sa profesionalcima iz sektora odnosa s javnošću, podržava više od 190 klijenata na tržištu od 60 miliona potrošača. „Otvaranje naše kancelarije u Severnoj Makedoniji dolazi u jedinstvenom trenutku, punom izazova i mogućnosti. U Adeli smo pronašli pouzdanog i iskusnog partnera, koji deli naše ciljeve u pružanju odličnih usluga i stvaranju vrednosti za naše klijente i celokupnu mrežu.
Kompanija Telekom Srbija pokrenula je kampanju „Nijedna vrsta ne umire sama“ koja ukazuje na važnost zaštite biološke raznovrsnosti kao jednog od ključnih uslova za očuvanje ekološke ravnoteže. Prva faza kampanje posvećena je zaštiti ptica, jer su one najbolji pokazatelj kvaliteta životne sredine. Njihova rasprostranjenost i brojnost jasno oslikavaju uslove staništa u kojima žive one, ali i ljudi. Ptice doprinose kvalitetu zemljišta, vode, hrane, time i zdravlju ljudi, a mnoge od njih sprečavaju i širenje mogućih zaraza. Kampanja je rezultat višegodišnje podrške Telekoma Srbija udruženjima i stručnjacima koji kroz aktivne mere zaštite i uz primenu savremenih tehnologija mobilnih telekomunikacija u monitoringu ugroženih vrsta ptica, rade na poboljšavanju uslova života za njih, ali i za sve nas. „Osnovna delatnost kompanije Telekom Srbija je da razvija telekomunikacionu mrežu. Kao društveno odgovorna kompanija svesni smo da je potrebno da vodimo računa i o najvažnijoj mreži – mreži života, u kojoj svako živo biće ima jedinstveno i nezamenljivo mesto.
Kiehl’s lansira revolucionarni i inovativni Retinol Skin-Renewing Daily Micro-Dose Serum - Kiehl’sov prvi serum sa retinolom, formulisan za svakodnevnu upotrebu. Dermatolozi retinol smatraju svetim gralom među sastojcima za negu kože zbog njegove jedinstvene i klinički dokazane sposobnosti vidljivog smanjenja bora i drugih ključnih znakova starenja, koja je rezultat pojačavanja obnove površinskih slojeva kože i obnove teksture i čvrstoće kože. Međutim, zbog svoje jačine, proizvodi koji sadrže retinol takođe mogu uzrokovati neprijatne nuspojave uključujući suvoću, vidljivo crvenilo i ljuštenje, posebno u ranim fazama upotrebe. U većini slučajeva, proizvode sa retinolom je potrebno uvesti u rutinu nege postepeno, odnosno menjati jačinu retinola: da bi se primetila njegova moć transformacije, prvo se mora izgraditi tolerancija kože na ovaj sastojak. Bez saveta stručnjaka, ovaj postupak za kupca može biti zbunjujući, neprijatan i frustrirajući.
Novak Đoković Fondacija je u okviru programa Putem šampiona održala prvu u nizu radionica za roditelje, čiji mentori su neki od najslavnijih stručnjaka međunarodnog sporta; radionica namenjena deci iz svih sportova – u Srbiji i širom sveta Beograd 08.09.2021. Novak Đoković Fondacija je održala u Beogradu prvu u nizu od četiri uvodne radionice za roditelje polaznika „Teniske akademije Novak“ – u okviru posebnog programa fondacije – "Putem šampiona". Program "Putem Šampiona" je nastao u želji da se pruži podrška i razumevanje roditeljima dece danas malih, a sutra velikih šampiona i asova sporta. Namenjen je roditeljima ne samo polaznika Akademije koji se bave tenisom , već i dece koja treniraju ostale sportove – u Srbiji i na međunarodnom nivou. Neka od najvećih imena i legendi našeg sporta, stručnjaka i roditelja podeliće sa polaznicima radionica svoje znanje, iskustvo i pouke koje su izvukli iz svog puta ka šampionskom postolju. Zvanični partneri programa u Srbiji su renomirane kompanije Motorola i Lacoste.
Prateći aktuelne okolnosti i poštujući odluke o sprovođenju epidemioloških mera, obaveštavamo Vas da će se 26. VITAL RASTIMO Dečji sajam održati 11. i 12.septembra na otvorenom – u Savskom parku (Beograd na vodi) od 11 do 20 časova. Tradicionalni profesionalni sajam namenjen potrebama naših najmlađih, od novorođenih beba do tinejdžerskog doba, i ovog puta će biti održan uz želju i obavezu da se opravda poverenje mališana, roditelja i izlagača, i zadrži epitet najradosnijeg dečjeg hepeninga. Mališani i njihovi pratioci će moći da uživaju u druženju sa omiljenim junacima, pozorišnim predstavama, neprekidnom zabavnom program na bini kao i na sportskom terenu uz brojna takmičenja, nagrade, edukativne radionice i ostale zanimljive sadržaje prilagođene novonastalim okolnostima na obezbeđenom otvorenom prostoru većem od 4.000 kvadratnih metara. Iza nas je prošlogodišnje iskustvo kada je u komplikovanijoj epidemiološkoj situaciji prvi letnji Sajam na otvorenom organizovan i održan za primer, što su potvrdili i predstavnici Grada Beograda, ali i svi posetioci.
Izložba Skeens španske umetnice Elise Kveste otvara se 8. septembra, u Galeriji Instituta Servantes, u Beogradu, kao uvodni događaj manifestacije art+science: svetovi veštačke inteligencije Centra za promociju nauke. Izložba Skeens Elise Kveste posvećena je asemblažima fizičkih tela i mnogobrojnim digitalnim ekstenzijama koje formiraju većinu savremenih identiteta. S obzirom na njihovu kompleksnost i delimičnu vidljivost, a suprotno od strategija o dezinformacijama, komoditizaciji i otuđivanju koje promovišu masovni mediji, Skeens nudi alternativne veze bazirane na sećanju, konačnosti i naklonosti. Naziv izložbe predstavlja mešavinu reči ekran i koža na engleskom jeziku (engl. screen i skin), a sama postavka sadrži tkaninu dužine jedanaest metara, trikotažu i nekoliko kalemova niti. Rad Elise Kveste predstavlja kritički pogled na društvene mreže i velike tehnološke korporacije, preispitujući nedostatak komunikacija, greške u sistemu, preteranu kontrolu i virtuelne odnose. Skeens je pobednički projekat jedanaestog poziva produkcionog programa LABjoven_Los Bragales, realizovan u umetničkom centru LABoral u Xihonu 2019. godine, uz podršku Colección de Arte Contemporáneo los Bragales i Kneževine Asturije.
Šesto izdanje art+science programa Centra za promociju nauke, pod sloganom „Svetovi veštačke inteligencije“, održava se od 23. septembra do 23. oktobra, u Muzeju nauke i tehnike u Beogradu, Galeriji Instituta Servantes i Naučnom klubu Centra za promociju nauke. Manifestacija art+science će tokom septembra i oktobra publici predstaviti širok dijapazon radova nastalih kroz interdisciplinarnu saradnju umetnika, naučnika i drugih aktera, koja osvetljavaju i preispituju neke od najvažnijih tema današnjice kroz prizmu veštačke inteligencije. Pobednički rad nacionalne selekcije za 2021. godinu – BINEMA – dugoročni je projekat koreografa Marka Milića, kroz koji se savremeni ples proučava u naučnom kontekstu. Rad se razvija u saradnji sa naučnim mentorima iz projekta Clean Cadet, finansiranog kroz prvi program za veštačku inteligenciju Fonda za nauku, dr Jelenom Slivkom i dr Nikolom Luburićem, sa Fakulteta tehničkih nauka Univerziteta u Novom Sadu.
Zeleni utorak, ekološki najosvešćenji šoping praznik u zemlji, ponovo stiže u ADA MALL. U utorak 07. septebra u prvom planu pored sjajnih popusta i preko 50% biće vaši najbolji četvoronožni prijatelji – psi. Budući da sa životinjama i ostalim živim svetom delimo planetu, rešili smo da ovaj utorak posvetimo brizi o životinjama, jer su one tu da nas oplemene, uvesele, daju novu energiju, pa čak i leče. Vrlo često nam skreću pažnju na to koliko možemo da budemo nemarni prema prirodi i svetu oko sebe. Posebna poslastica ovog Zelenog utorka biće Instagram aktivacija. Dajte mašti na volju. Vreme je da svog krznenog prijatelja predstavite u najboljem svetlu. Pozivamo vas da na svoj feed podelite video ili fotografiju koji najbolje oslikavaju vaš odnos sa kućnim ljubimcem.
Salon Muzeja primenjene umetnosti od 4– 28. septembra 2021. predstavlja izložbu Antimaterija Ljubica Jocić Knežević. Samostalna izložba keramičarke i vanredne profesorke na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu, dr um. Ljubice Jocić Knežević, Antimaterija organizovana je u okviru Salona savremene primenjene umetnosti MPU. Izložba predstavlja nastavak istraživanja koja se nadovezuju na umetnički doktorski projekat završen 2018, ali i na faze u radu koje su mu prethodile. Ispitujući granice između keramičke umetnosti i dizajna, a u kontekstu savremenih tehničkih i tehnoloških dostignuća, izložba Antimaterija sublimira sva dosadašnja istraživanja i povezuje ih sa novim radovima koji su nastali 2021. godine. Postavka nastoji da ukaže na hronološko i tematsko ishodište umetničkog eksperimenta sa porcelanom, rušeći tradicionalan pristup keramici.
Za deset dana, 11.09.2021. godine u subotu u 11 časova počinje 3. VREMEPLOV - festival animiranih sećanja koji će se održati u Saletli, u Dunavskom parku, u Novom Sadu i trajaće do 21 čas sa pauzom u programu od 14-17 časova. Ovogodišnja tema festivala Vremeplov je Zmaj Jovina ulica. Vremeplov je portal i festival kulturno-istorijskih i ličnih sećanja na Novi Sad, predstavljenih sa drugačijeg umetničkog i kulturološkog aspekta kroz formu najnovijih medija ali uz upoznavanje i upotrebu zaboravljenih formi. Festival će se održavati svake druge subote u septembru u Novom Sadu u organizaciji i produkciji Udruženja za video umetnost Videomedeja. Vremeplov je namenjen posetiocima svih uzrasta a glavna ciljna grupa su nam deca i mladi.
Prvi put posle skoro dve godine, srpski dizajneri imaće priliku da prikažu svoje nove kolekcije na spektakularan, tradicionalan način – na modnoj pisti pred mnogobrojnom publikom koja se u međuvremenu svakako uželela da uživo oseti sve čari mode. Zahvaljujući “Serbia Fashion Week”-u, 10 domaćih modnih kreatora 29. avgusta predstavljaće srpsku modu na sicilijanskom “Fashion Week”-u koji se održava u gradu Taormina. U jednu od najatraktivnijih turističkih destinacija ne samo Sicilije, nego i sveta, izraslu na temeljima drevnog Tauromeniuma koji postoji od 400. godine p. n. e, srpska modna reprezentacija predvođena čelnicima “Serbia Fashion Week”-a, uprkos različitim preprekama izazvanim merama i ograničenjima u cilju sprečavanja pandemije, stigla je juče u jutarnjim časovima.
Još članaka...
- Escape Room 2 - konačno na velikom platnu!
- Bitef tim u misiji Za čistije sutra
- Novi Lancôme miris -Idôle Aura!
- „Posthumana“ tela izvođača na 54. i 55. Bitefu
- NIŠVILLE JAZZ FESTIVAL
- HIDRATACIJA – ČAROBNA REČ ZA VRELE DANE I LEPU I PODMLAĐENU KOŽU!
- Specijalna tribina posvećena Nedelji dojenja u ADA MALL-u
- Nastavak provokativne porodične priče o ljubavi i vinu
- Stari znanci na 54. i 55. Bitefu
- Plesno veče na Sava Promenadi
- SUMMER WINE JAM na terasi CINESTAR kafea u ADA MALL-u
- Vraća se još žešći i ljući - Stigao je novi trejler za Venom 2!