Tuborg, Studentski centar i Pijanista ujedinili snage u promociji odgovorne konzumacije alkohola – Beograd je dobio još jedno umetničko delo koje, ne samo da ulepšava grad, već i šalje vrlo bitnu i društveno odgovornu poruku – na zidu Studentskog centra, popularni umetnik Andrej Josifovski, poznatiji pod pseudonimom Pijanista, na sebi svojstven način predstavio je odgovornu konzumaciju alkohola, jedno od načela koje promoviše kompanija Carlsberg Srbija, sa svojim brendom Tuborg. Novi beogradski mural na kom je istaknuta poruka „KAD ME VOZI NE VOZIM“, deo je kampanje o odgovornoj konzumaciji alkohola koju kompanija Carlsberg Srbija godinama sprovodi sa svojim brendovima i u saradnji sa brojnim organizacijama, udruženjima i partnerima.

Zlatara Andrejević predstavila novu kolekciju nakita - Linija nakita inspirisana najpopularnijim animiranim junacima iz porodice DISNEY stigla je u Zlataru „Andrejević“ u Ada Mall-u. Na specijalnom koktelu upriličenom u četvrtak 18.11. predstavljeni su najatraktivniji komadi koje bi svakako trebalo uvrstiti na listu za praznični šoping i tako obradovati najdraže osobe. U svetlucavim bravurama od plemenitih metala uživali su i domaći influenseri – Anastasija Đurić, Ana Stojanović, Milan Maglov i Jovana Arsić Stilizovana. DISNEY dani u zlatari „Andrejević“ trajaće do 22. novembra. Tom prilikom za kupovinu nakita iz ove linije dobijate vaučer od 1,000 RSD za sledeću kupovinu nakita u Ada Mallu od 01. do 27. decembra.

Tim studenata Elektrotehničkog fakulteta Univerziteta u Beogradu H-Bridges tradicionalno učestvuje na svetskom univerzitetskom takmičenju International Future Energy Challenge (IFEC), koje sprovodi najveća međunarodna organizacija inženjera elektrotehnike Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE). Ove godine članovi tima H-Bridges takmičiće se sa nekim od najboljih univerziteta iz Nemačke, Indije, SAD, Kine i drugih zemalja. Nakon dve pobede 2005. i 2019. godine, kao i osvojenog drugog mesta 2020. godine, studenti ETF-a ove sezone nastupaju sa zadatkom razvoja trostepenog solarnog invertora snage 1kW za priključenje fotonaponskog sistema na električnu mrežu. 

Kampanja „Za lepši život svakog deteta“, koju su organizovale kompanija Lidl Srbija i Essity, završena je uspešno, jer je prikupljeno 30 hiljada evra potrebnih za obnovu prostorija Svratišta za decu u Krfskoj ulici u Beogradu. Lidl i Essity su početkom oktobra pokrenule kampanju „Za lepši život svakog deteta“  tokom koje se od svakog kupljenog Zewa i Libresse proizvoda u Lidlu odvajalo po 20 dinara za donaciju Centru za integraciju mladih. Na ovaj način omogućeno je prikupljanje sredstva za obnovu Svratišta za decu u Beogradu, kroz koje na dnevnom nivou prođe u proseku oko čak 70 dece. „Zahvaljujemo našim potrošačima što su se rado odazvali akciji i zajedno sa nama učinili da usrećimo naše najmlađe sugrađane. Kompanija Lidl Srbija će i u budućnosti nastaviti sa akcijama koje doprinose društvu“, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac sektora Komunikacije i CSR u kompaniji Lidl Srbija.

Da li znaš da je Zuckerberg svoju programersku karijeru započeo još kao srednjoškolac? U njegovo vreme dostupnost i razvoj informacionih tehnologija bila je na mnogo nižem nivou nego danas. Danas, tehnologiju srećemo na svakom koraku. Ukoliko želiš da znaš više o svetu novih tehnologija i naučiš kako da primenjuješ to znanje, AIESEC organizuje projekat TEACHnology za srednjoškolce!
TEACHnology projekat počinje 15. novembra i traje 5 nedelja. Održava se uživo na Fakultetu organizacionih nauka, ali u zavisnosti od epidemiološke situacije, prilagodiće se format projekta i biće održan online. Učešće na projektu iznosi 2000 din.

Pozivamo Vas da nam se pridružite na svečanoj humanitarnoj večeri u cilju prikupljanja sredstava za nabavku novog sterilizatora za Institut za neonatologiju u Beogradu koja će se održati 19. novembra od 19 sati u KROKODILovom Centru. Ova večera je samo jedan događaj u nizu novembarskih aktivnosti kojima obeležavamo Međunarodni dan prevremeno rođene dece. Od početka leta 2020. godine prevremeno rođene bebe čije su majke zaražene korona virusom smeštaju se na beogradskom Institutu za neonatologiju. Veliki broj ovih mama, hospitalizovanih u Kovid porodilištima širom Srbije, mesecima nakon porođaja nije u mogućnosti da obezbedi mleko svojim bebama ali ni da ih uzme u naručje.

Miris Luna Rossa Ocean je novi muški miris brenda Prada. Nastao je iz uverenja da uz pomoć tehnologije kao produžetka nas samih možemo preći sopstvene granice, zamisliti ono nezamislivo i otvoriti nove vidike. Priča iza mirisa Prada Luna Rossa usko je povezana sa prestižnom nagradom America’s Cup, najstarijim trofejom međunarodnog sporta i krunom sveta jedriličarstva: to je napeto takmičenje u kojem se udružuju tehnologija, veština i ljudska snaga, a pokreće ih sila prirode. Jedriličarska ekipa Luna Rossa iz Italije nastala je 1997. iz čiste strasti prema moru i jedrenju Patrizija Bertellija – izvršnog direktora Prada Grupe – koji je u rekordnom vremenu ustanovio Izazov za takmičenje America’s Cup 2000. godine.

NA RECIKLAŽU DONESI I OSVOJI POKLON! Šoping praznik koji već više od pola godine osvaja sve veći broj poklonika, ZELENI UTORAK u ADA MALL-u, 9. novembra u fokus stavlja modnu reciklažu. Ukoliko planirate zimsko raspremanje i osvežavanje garderobera, ovo je sjajna prilika da učinite dobro delo. Sve što bi trebalo da uradite jeste da donesete stari komad odeće na pultu za reciklažu u prizemlju kod info deska i dobijate specijalni eko ranac na poklon. Akcija traje dok traju zalihe. 

Svečano otvaranje prvog Dexy Co Baby Park-a u tržnom centru BIG Rakovica zakazano je za u subotu, 20. novembara 2021. godine. Smešten na prostoru preko 1000 kvadratnih metara najvećeg retail parka u Beogradu svojim kupcima moći će da ponudi najširi asortiman bebi opreme na jednom mestu. Od pelena, kozmetike, proizvoda za dojenje, proizvoda za hranjenje, odeće i obuće za bebe, pomoćnih električnih aparata za sterilizaciju, usitnjavanje hrane, kuvanje, igračaka i knjiga za bebe preko  kolica, auto-sedišta, posteljine, krevetića  do svega ostalog što pomislite da može biti potrebno bebi ili Vama u prvim godinama zajedničkog života.

Kiehl’s već dugi niz godina pruža podršku likovnim umetnicima zahvaljujući godišnjim prazničnim kampanjama osmišljenim u saradnji sa ilustratorima širom sveta. Kako bi se nastavila ova dugogodišnja tradicija, Kiehl’s povodom svoje 170. praznične sezone predstavlja proširenu kolekciju svojih najpopularnijih proizvoda za negu kože u razigranom, limitiranom izdanju osmišljenom u saradnji sa ilustratorkom Merilu For. U ovogodišnjem dizajnu For otelotvoruje neverovatnu energiju Njujorka i legendarnu četvrt Ist Vilidž pretvara u magično mesto iz snova prepuno raznih jedinstvenih likova u jeku prazničnog slavlja.

53. izdanje Beogradskih muzičkih svečanosti BEMUS biće otvoreno 1. novembra u 20 časova u Kolarčevoj zadužbini, koncertom Beogradske filharmonije uz dirigentsko vođstvo priznatog dirigenta Marka Parizota, Kanađanina. Zvezda večeri biće naš međunarodno proslavljeni violinista Nemanja Radulović, koji će obradovati Beograđane svojim ekskluzivnim nastupom! Ranije najavljen nastup pijanistkinje Hatje Bunijatišvili nije mogao da se održi zbog nemogućnosti umetnice da na otvaranje dođe iz zdravstvenih razloga, uz veliko žaljenje umetnice i celog tima BEMUS-a. Njen potencijalni nastup će biti naknadno objavljen kada se budu stvorili odgovarajući uslovi.

Sledite sjaj zvezde padalice – zablistajte i pripremite se za slavlje. Vreme je za stvaranje neprocenjivih uspomena koje ćete zauvek pamtiti – zato što je svaki trenutak koji provedete sa svojim bližnjima dar. Najbolji poklon setovi ovih praznika - SA NOVIM EKOLOŠKI PRIHVATLJIVIM PAKOVANJEM! Ispunite želje svojih bližnjih pomoću naizgled beskonačno mnogo mogućnosti za pronalaženje savršenog poklona. Novi Lancôme setovi idealni su za sve one koji su u potrazi za najposebnijim poklonom i savršen su način za širenje ljubavi i radosti – kao i za slavljenje tih dragocenih trenutaka koje provodimo zajedno.