Unapređena Eucerin® Hyaluron-Filler linija pruža trostruki efekat antiage nege i zadovoljava sve potrebe efikasne nege protiv starenja, kao i nege između estetskih procedura. Hijaluronska kiselina je supstanca koja se prirodno nalazi u našem organizmu i koži. Zahvaljujući osobini da vezuje velike količine vode, hidrirajući je i tako joj dajući volumen, ona čini našu kožu glatkom i daje joj mladalačku svežinu. Već u ranim 30-tim nivo hijaluronske kiseline u koži neminovno počinje da opada. Zato se na licu pojavljuju bore, a naša koža gubi jedrinu.

Velika većina dermatologa i anti-aging specijalista, slaže se da su injekcije hijalurona najefikasniji pristup podmlađivanja kože. S tim da ovaj pristup ne isključuje, već, šta više, podrazumeva adekvatnu negu između estetskih procedura. Mnoge dame, ipak, u želji da sačuvaju izražajnost i prirodnost svog lica, biraju da mladalački izgled čuvaju samo uz redovnu antiage negu. U oba slučaja, za najbolje rezultate, važno im je da primenjuju adekvatnu i efikasnu negu.

Nakon uspešno održanog prvog Vulkanovog sajma knjiga 2020. godine, nastavljamo tamo gde smo stali! U ponedeljak, 11. oktobra, počinje drugi Vulkanov sajam knjiga, praznik literature tokom kojeg slavimo i negujemo lepu reč. Erupcija dobrih knjiga očekuje vas od 11. do 17. oktobra u 32 knjižare Vulkan širom Srbije, kao i na sajtovima Vulkan izdavaštva (vulkani.rs) i knjižara (knjizare-vulkan.rs), uz posebne popuste i akcije! Vulkan izdavaštvo vrednuje lojalnost, te svim ljubiteljima knjige i svojim vernim čitaocima predstavlja veliki broj naslova stranih i domaćih autora po fantastičnim cenama. Pojedinim naslovima cena će biti snižena i do čak 70% u odnosu na redovnu! Posetioci drugog Vulkanovog sajma knjiga imaće priliku da izaberu neke od mnogobrojnih naslova iz različitih oblasti, namenjenih svim generacijama. Kao i uvek, mislili smo i na naše najmlađe čitaoce – izdanja za najmlađe podstiču svako dete da se uz igru edukuje, poboljšava intelektualne i motoričke veštine, a dečji romani, bajke i priče, puni mašte, pravi su saputnici kroz radosno detinjstvo.

Petar Zorkić, kantautor i sociolog, predstaviće beogradskoj publici prvi put svoje crteže u okviru samostalne izložbe u UK Parobrod. Specifična tehnika kojom Petar radi je crtanje prstom u telefonu u sistemskoj aplikaciji “notes” (tzv. kažiprst na telefonu). Crteži (izloženi na 300g grafičkom papiru) nastali u proteklih godinu dana predstavljaju melanž različitih motiva, od aktova, minimalističkih figura, životinja, preko situacija i predmeta iz svakodnevnog života, do pejzaža. Izloženi radovi su nastali kao vizuelna priprema za Petrov drugi studijski album na kojem će biti i kolaboracija sa muzičarima iz regiona i sveta kao što su: Rhani Krija (Sting), Max Kochetov, Miloš Nikolić, Milena Jančurić, Vasil Hadžimanov, Marko Louis, Serg Dimitrijević (Earth, wind & fire) i dr. Izložba je ujedno i najava albuma koji nosi naziv “Tête-à-tête”. Na izložbi će biti predstavljeni i audio-video zapisi demo snimaka pesama nastalih u proteklih godinu dana, od kojih će se neke naći u studijskoj verziji na pomenutom albumu. Otvaranje izložbe “Tête-à-tête” zakazano je za 1. oktobar 2021. godine u 19h, u UK Parobrod, a radovi će biti izloženi do 10. oktobra 2021. godine.

Događaj povodom obeležavanja Međunarodne nedelje gluvih koji organizuje Gradska organizacija gluvih Beograda, koja je ove godine proslavila 95. godina postojanja i rada, će se održati u prostorijama organizacije u četvrtak ove nedelje. Na događaju, koji se organizuje pod od sloganom "Znakujmo za ostavrivanje ljudskih prava“, će u video formatu biti predstavljena dostignuća Gradske organizacije gluvih Beograda u prethodnih godinu dana, prikazan inkluzivni film “Skup” i čitana poezija na znakovnom jeziku. Prisutnima će se obratiti Dušan Nikolić, predsednik GOGB i Rastko Savić, predstavnik austrijske slušne kuće Neuroth, koji će ovom prilikom potpisati ugovor o donaciji opreme Gradskoj organizaciji gluvih Beograda. Ova donacija je od velikog značaja za sve gluve i nagluve članove ove organizacije, među kojima ima učenika škola, studenata i zaposlenih. Donirana oprema će im pomoći da lakše savladaju svakodnevne izazove i postanu ravnopravni članovi naše zajednice koji se i u XXI veku suočavaju sa stigmatizacijom problema gluvoće. Predmet donacije je Neuroth oprema: budilnici za gluve, Linx Enzo aparat i preko 3000 baterija za slušne aparate.

Posle spektakularnog otvaranja 18. izdanja “Serbia Fashion Week”-a u Muzeju Vojvodine, druge većeri naše nacionalne nedelje mode održane su revije pod vedrim nebom, na terasi na krovu najvećeg tržnog centra u region, novosadskoj “Promenadi”. Zvezdano nebo i impozantna terasa bili su savršena scenografija za veče posvećeno brendovima. U skladi sa tim, veći deo publike čninili su mladi, među kojima je bio veliki broj popularnih influensera  poznatih ličnosti iz različitih svera javnog života. Poznati modni brendovi predstavili su svoje kolekcije za jesen/zimu i nisu ostavili nijednog gosta ravnodušnim. Veče je započelo revijom brenda “Lacoste”, koji je predstavio žensku i mušku kolekciju koju čine  pantalone, košulje, prsluci, džemperi i majica, ali i prateći modni detalji. Autentičnost brenda oslikava se i u bojama predstavljene kolekcije, gde dominiraju mornarsko plava, bela kao i različite nijanse boje lososa. CCC je, takođe, predstavio kolekciju i za muškarce i za žene, tako da smo videli obuću različitih popularnih svetskih brendova.

Nakon više od godinu dana odlaganja, dugoočekivani nastavak Venoma kompanije Soni Pictures sa podnaslovom Let There Be Carnage konačno stiže 14. oktobra na bioskopska platna širom Srbije! Tom Hardi se vraća kao istraživački novinar Edi Brok, koji je sada najbolji prijatelj i cimer vanzemaljskog parazita koji mu omogućava da bude „smrtonosni zaštitnik" San Franciska. Nakon događaja iz poslednjeg filma, Edi i Venom predstavljaju „čudni par" čija veza je napeta do krajnje tačke pucanja. Venom je i dalje gladan ljudskog mesa, dok mu Edi ne dozvoljava da jede bilo koga; dopušteno mu je da konzumira samo loše momke. Druga lica koja se vraćaju su Mišel Vilijams kao Eni (Edijeva bivša devojka) i Rid Skot kao doktor Den Luis (Enin verenik). Vudi Harelson, koji je imao kratko pojavljivanje na kraju prvog Venoma, ovog puta Vudi pored Toma ima glavnu ulogu, kao Kletus Kesedi, neobuzdani ubica osuđen na smrt.

Manifestacija art+science 2021, pod sloganom Svetovi veštačke inteligencije, otvorena je sinoć u Muzeju nauke i tehnike, a posetioci mogu da vide radove domaćih i stranih umetnika, kao i raznovrstan prateći program, do 23. oktobra. U četvrtak, 23. septembra, u Muzeju nauke i tehnike otvorena je šesta po redu manifestacija art+science, sa veštačkom inteligencijom kao krovnom temom izložbe. Šestu godinu zaredom, Centar za promociju nauke predstavlja umetničke radove inspirisane naučnim temama i aktuelnim fokusnim tačkama današnjice, razvijane pod mentorstvom ili u saradnji sa naučnicima i osmišljene kroz vizuru umetnosti i nauke. Slogan ovogodišnje manifestacije - Svetovi veštačke inteligencije - upućuje na promišljanje važne teme koja je postala deo naše svakodnevice.

Sinonim beogradskog gostoprimstva proslavio 25. godina postojanja sjajnom žurkom u novootvorenom “Ruskom caru” - U obeležavanju ovog jedinstvenog jubileja – Monument je prešao magični put od prvog, legendarnog restorana u neposrednoj blizini istorijski dragocenog zdanja Hamama Kneza Miloša u ulici Admirala Geprata – po kome su svi dalji lokali dobili svoje ime – do statusa jednog od vodećih ugostiteljskih brendova u Srbiji, pritom ostavši veran svom originalnom konceptu i misiji. “Dobro raspoloženje i (još bolja) hrana” od srca ponuđeni stotinama hiljada gostiju kroz godine – od bašte u hladu vremešnog platana pored Hamama do velelepnih svodova kultnog “Ruskog cara” – i dalje pružaju zadovoljstvo i inspirišu osnivače i obožavaoce Monumenta svih generacija.  “Nadam se da smo uz Monument ulepšali naš grad, poklonili vam brojne lepe ambijente i nezaboravne trenutke u njima – i zato večeras ponosno sa vama delimo našu sreću – u momentu kada započinjemo novih 25 godina našeg postojanja!” pozdravio je zvanice Miloš Đorđević u ime domaćina.

Poštujući epidemiološke mere, u utorak 21. septembra je održana humanitarna akcija "ČUTI I RAZUMETI" posvećena osobama sa oštećenim sluhom. Akcija se od 2012. godine tradicionalno održava krajem septembra povodom Svetske nedelje gluvih i nagluvih osoba. Ove godine učesnici akcije su se družili u Beogradu a zbog složene epidemiološke situacije akciji su prisustvovala deca iz specijalnih škola za decu oštećenog sluha iz Niša, Jagodine, Subotice i Beograda dok par škola nije moglo da učestvuje. Učesnici akcije su se okupili u Muzeju nauke i tehnike gde se na samom početku prisutnima u ime organizatora akcije obratila Jela Mrmak, direktorka kompanije Audiovox i istakla da je u vreme pandemije kada nas je virus naterao da pokrijemo lice maskama osobama sa oštećenim posebno teško da razumeju govor. Poslata je posebna poruka deci da oštećenje sluha ne sme biti prepreka da uče i uživaju u životu i da institucije i društvo treba da ih podrže tako što će im omogućiti dobre slušne aparate, razumevanje i podršku.

Predstavljen 2020., MY WAY je miris koji predstavlja novu viziju ženstvenosti, koja je istovremeno duboka, ali i slobodnog duha. Njegovo raspoloženje je nadahnuto time kako nas bogata životna iskustva i susreti oblikuju i određuju. Zahvaljujući predanosti ekološkom konceptu i održivosti koja je utkana u njegovo stvaranje – miris postiže ugljeničnu neutralnost – MY WAY je miris za nove generacije. Utelovljujući taj duh znatiželje i povezanosti, u središtu priče mirisa MY WAY jeste filozofija „Ja sam ono što živim”, snažan i jedinstven stav prema sebi i svetu koji iskazuje odlučnost da sledimo svoj put. A taj put se otkriva povezivanjem sa drugima. Sa mirisom MY WAY INTENSE, bogatom, raskošnom interpretacijom moderna cvetnog potpisa mirisa koji poziva na intenzivno življenje života, Giorgio Armani 2021. otkriva novo poglavlje u priči mirisa MY WAY. MY WAY INTENSE deluje kao talisman, čija intenzivnost svako iskustvo i susret čini još upečatljivijim.

Septembar je mesec novih početaka. ADA MALL na početku modne sezone sprema posebnu poslasticu. Od 25. do 26. septembra počinje sezona lova na nove komade, specijalni Šoping vikendom u okviru kojeg ćete najatraktinije modele odeće, obuće i aksesoara za nju i njega, ali i dečijeg programa kupitu po specijalnim popustima do 50%. Dodatni popusti na letnje kolekcije i popusti na nove čekaju na vas. Kao poseban poklon, za sve račune preko 4,000 RSD uz loyalty karticu dobijate brendirani ranac. Listu popusta možete pročitati na linku. Pred vama je vikend popusta i porodične zabave. U subotu od 12 do 17 časova vas očekuje specijalni DJ program u prizemlju centra. Zabacite udicu i upecajte najbolje modne komade u ADA MALL-

Povratak revijama uživo, „Serbia Fashion Week" obeležiće spektakularnim otvaranjem za koje je pripremio iznenađenja u kojima će sigurno uživati svi ljubitelji mode i dobrog stila. Osamnaesto izdanje „Serbia Fashion Week"-a otvara revija dizajnera visoke mode, umetnički direktor dva najveća Sajma mode u Evropi, u Parizu i Berlinu, oficijelnog člana Federacije visoke mode Francuske i potpredsednika SFW - Emerika Fransoa. Specijalna gošća na reviji francuskog dizajnera biće večita rok princeza Slađana Milošević. Posebnost i jedinstveni stil rok zvezde nekadašnje Jugoslavije inspirisali su Emerika Fransoa da u svoju novu kolekciju uvrsti kreaciju koju će na modnoj pisti predstaviti upravo Slađana Milošević. Narednog dana, 26. septembra na programu jesenjeg "Serbia Fashion Week"-a su revije popularnih brendova uz brojna poznata lica iz javnog života, na terasi najvećeg tržnog centra u regionu – Promenadi. Uz poštovanje svih epidemioloških mera koje će biti na snazi, trećeg dana nacionalne nedelje mode 27. septembra slede revije domaćih dizajnera, kao i gostiju iz inostranstva na krovu Novog Sada, kako mnogi nazivaju terasu TC Promenada.