Kompanija Nestlé i Formula 1® (F1®) najavile su veliko partnerstvo proglašenjem brenda KitKat® zvaničnom čokoladicom najbržeg sporta na svetu. Ova višegodišnja saradnja predstavlja najveće globalno partnerstvo kompanije Nestlé, koja stoji iza KitKat-a, jednog od omiljenih brendova čokolade u svetu. Donoseći svoju kultnu poruku „Napravi pauzu, uzmi KitKat“ u svet velikih brzina Formule 1, poznati brend će se zalagati za važnost odvajanja trenutaka za predah. Ovo partnerstvo na inovativan način ujedinjuje dve velike globalne baze fanova, spajajući uzbuđenje motosporta sa prepoznatljivim smislom za humor KitKat-a i tradicijom „deljenja pauza“. „Čak je i najbržim sportistima potrebna pauza! KitKat i Formula 1 sklopili su novo partnerstvo, čime KitKat postaje zvanična čokoladica Formule 1. Naš ambiciozni pobednički plan ispunjen je brzinom munje, a uskoro stiže još zanimljivih vesti”, rekla je Daniela Jordanova, izvršna direktorka za kategoriju konditorskih proizvoda za Nestlé Bugarsku, Rumuniju i Adrijatik regiju.

U želji da pruže podršku umetnicima, Vlastimir Puhalo i Filip Ćirić, osnivači HOMA restorana i bistro-a u saradnji sa Aleksić galerijom savremene umetnosti iz Kragujevca, otvaraju vrata svog restorana na Dorćolu koji će energijom i kreativnom snagom njihovih umetničkih dela postati novi galerijski prostor grada. HOMA ECHO novine pažljivim odabirom tema donose duh i lepotu jednog vremena, dok humanitarni karakter izdanja potvrdjuje da se jedino ljubav deljenjem umnožava. Restoran Homa na Dorćolu u četvrtak, 7. novembra 2024. godine, bio je mesto pozitivne energije, empatije i dobre priče jer je na jednom mestu okupio predstavnike medija kojima su Vlastimir Puhalo i Filip Ćirić predstavili dva nova projekta, HOMA ART i HOMA ECHO, dok je o tome čija umetnička dela iz Aleksić galerije možemo očekivati u ovom prostoru u narednom periodu, govorio Dejan Aleksić.

Žene svakodnevno vode bitku same sa sobom kako bi pronašle ono što najviše odgovara njihovoj koži da zasija. Pri tom, većina zaboravlja ili nije svesna da je put do sjaja jednostavan i brz, a prvi korak je čišćenje lica! Započnite dan sa osećajem na koži ispunjenom energijom zahvaljujući dubinskom i osvežavajućem čišćenju uz NIVEA Skin Glow micelarnu vodu obogaćenu sa 5 % seruma koji sadrži vitamine C i E, kao i kompleks aminokiselina. U samo nekoliko nežnih poteza, bez trljanja, temeljno će ukloniti vodootpornu šminku, prljavštinu i nečistoće, pri tom ne ostavljajući masne tragove. NIVEA Skin Glow micelarna voda za beživotnu i osetljivu kožu efikasno uklanja vodootpornu šminku i nečistoće u samo nekoliko laganih poteza. Čini kožu svetlijom, hidrira i pruža ujednačen i blistav ten. Otkrijte tajnu jutarnjeg sjaja uz NIVEA Skin Glow micelarnu vodu i uživajte u dubinski očišćenoj i vidljivo blistavoj koži!

U svetu kafe, kvalitet nije samo reč, to je umetnost koja se stvara kroz pažljiv proces pripreme, od trenutka uzgoja njenih zrna pa do gutljaja iz omiljene šoljice. Da bi kafa zaista bila kvalitetna, važno je da ne izgubi svoja pozitivna svojstva tokom celog procesa proizvodnje: od branja, preko transporta, pa do pažljivog prženja i mlevenja na tradicionalan način, na kamenim mlinovima. Kafa vrhunskog kvaliteta ne samo da donosi pravi hedonistički užitak za nepca, već može pozitivno da utiče na zdravlje. Značaj proverenog kvaliteta kafe za zdravlje - Domaća kafa je poznata po svojim brojnim zdravstvenim benefitima. Istraživanja pokazuju da se njenom konzumacijom može smanjiti rizik od različitih bolesti, poput dijabetesa tipa 2, kardiovaskularnih, ali i Parkinsonove bolesti. Kako bi ovi benefiti došli do izražaja, neophodno je da se koriste pravilne metode pripreme i visokokvalitetna zrna, a preporučena dnevna doza je do tri šoljice.

Ne brinite. Za ovaj recept nisu vam potrebne šerpe, maske od žumanceta po receptu baba tetke, niti noćni vikleri u kosi, kao ni članska karta teretane. Sve što je potrebno je samo jedan KLIK. Proverite šta to Avon sprema u novembru! Da li ste već čule za Avon novembarski recept za lepotu? Neseseri, police u kupatilu, fioke, tašne i torbice – svi na gotovo! Vreme je beauty zimnicu i pripremanje za nove ovogodišnje avanture. Jer, ako razmislimo, upravo je jesen početak godine, zar ne? S obirom da živimo od jednog letovanja do drugog, sasvim je logično da - čim krene odbrojavanje za novo letnje putovanje - to znači da je počela još jedna godina. Zato je baš jesen idealno vreme za promene i dodavanje malo začina u svakodnevicu. Evo savršenog novembarskog recepta za lepotu. Za početak, potrebno je malo volje i hrabrosti. Dodajte puno radoznalosti, prstohvat avanture, slobodnog duha po ukusu i ostavite neko vreme, da samopouzdanje lepo naraste. Dok čekate, pozovite prijateljice da vam se pridruže.

U savremenom svetu, gde su stres i ubrzan način života postali svakodnevnica, fizičko i mentalno zdravlje često ostaju u drugom planu. Kao podsetnik na njihovu važnost, ovog vikenda Asocijacija za afirmaciju kulture, pod pokroviteljstvom projekta ASKADEMIJA organizuje Askademija Health Festival dan posvećen fizičkom i mentalnom zdravlju. Festival će se održati 9. novembra u Kući umetnica od 10h do 17h. Ovaj događaj pruža nam priliku da započnemo razgovor o važnosti međusobne podrške i ličnog razvoja, naglašavajući ključnu ulogu zdravih životnih navika- istakla je Marija Takić, koordinatorka projekata u Asocijaciji za afirmaciju kulture. Askademija Health Festival će započeti jutarnjom jogom pod vođstvom Teodore Tešić, koja će pokazati učesnicima kako da se opuste i pripreme za dan pun aktivnosti, a ljubitelji trčanja moći će da se priključe mini maratonu kroz prelepi Kalemegdan.

Jubilarni 30. Festival autorskog filma biće održan od 22. do 29. novembra. Vizuelni identitet ovogodišnjeg festivala inspirisan je upotrebom naglašenog slova "A", koje simbolizuje omaž festivalu i samom konceptu autorstva, kao i kadrovima iz filma „Pavle Pavlović" reditelja Puriše Đorđevića. Plakat za 30. FAF osmislio je dizajnerski tim koji čine Selena Kučević, Mina Stojadinović, Katarina Stanojlović, Anđelija Stančulović i Borut Vild. Dizajnerski tim je o vizuelnom identitetu ovogodišnjeg FAF-a izjavio: „Vizuelni identitet jubileja slavi autora kroz upotrebu slova A, izvedenog iz logoa festivala - naglašeno, vizuelno dominantno slovo, oda je samom festivalu, autoru i tome šta autorstvo predstavlja. Kako bi na dan otvaranja festivala reditelj Puriša Đorđević obeležio svoj 100. rođendan, drugi, važan deo identiteta, preuzet je iz njegovog filma Pavle Pavlović. Odabrani kadar prikazuje panoramsku scenu Beograda gde je glavni lik u aktivnoj ulozi posmatrača.

Svi volimo da mislimo da je mladost najlepši period života, ali za mnoge mlade ljude to je i doba emocionalnih rolerkostera s kojima teško izlaze na kraj. Pritisci u školi ili na fakultetu, očekivanja okoline, nerazumevanje, pa čak i kritike na društvenim mrežama mogu ozbiljno da naruše mentalno zdravlje. Zbog straha da će biti obeleženi mnogi oklevaju da otvoreno govore o tome šta ih muči. Podaci pokazuju da je više od polovine mladih u Srbiji od 18 do 25 godina iskusilo neku vrstu problema sa mentalnim zdravljem, ali da trećina njih ne zna kome bi se obratila za stručni savet. Dodatni problem je i to što nisu uvek sigurni da li je to što ih muči samo prolazna faza ili nešto ozbiljnije. Bilo da si mlada osoba koja se pita da li je s njom sve okej ili zabrinuti roditelj/drug/ sestra/brat, u nastavku pročitaj koji su najčešći problemi mladih, kada je vreme da se potraži pomoć i gde je ona dostupna.

Budi diva tokom čitavog dana sa najnovijim Lip Stylo savršenim ružom iz Power Stay kolekcije kompanije Avon. Postojan, nežan i raskošnih nijansi, Lip Stylo tvom životu dodaje živost i boju velikih ekrana a od tebe pravi glavnu zvezdu! Šta su zapravo dive? Jednostavno rečeno to su, pre svega, prirodne, veličanstvene i neponovljive žene koje ostavljaju za sobom upečatljivi trag i o kojima se priča. A da li si se nekada zapitala kako bi tvoj život izgledao da ga shvatiš kao film u kome ti igraš glavnu ulogu? Zamisli samo. Ujutro se budiš, krupni kadar tvog pospanog lica. Kamera se zatim okreće prema prozoru. Dan može biti i sunčan i kišovit i siv i ledeno svetao, svejedno. Ti kreiraš atmosferu. Ukoliko je sunce, ti skačeš razdragano iz kreveta, možda se u stilu Meg Rajan malo i nespretno sapleteš ali, nasmeješ se detinjasto i nastaviš bez psovki i coktanja (kao u stvarnom životu). Znaš da će se gledaocima dopasti scena. Ukoliko je dan kišovit, u sledećoj sceni navlačiš debelu rolku i sa obe ruke držiš vrući čaj.

Od 7. novembra, domaće bioskope preplaviće adrenalinska praznična avantura – ,,Crveni,"(RED ONE), film koji kombinuje duh Božića sa uzbudljivom akcijom i urnebesnom zabavom! Na čelu impresivne glumačke ekipe je Dvejn Džonson, koji igra Šefa obezbeđenja Severnog pola, dok režiju potpisuje Džejk Kasdan, poznat po hitovima iz serijala ,,Džumandži." Kada Deda Mraz, poznat pod kodnim imenom Crveni, biva otet nekoliko dana pred Badnje veče, Severni pol suočava se s potpunim haosom. Na Džonsonovom liku je da spasi Božić, ali u ovoj misiji nije sam – pridružuje mu se najpoznatiji svetski lovac na ucene, kojeg igra Kris Evans. Njih dvojica, iako potpuno različiti, kreću u misiju koja ih vodi širom sveta u trci protiv vremena, sa zadatkom da pronađu Deda Mraza i spasu najdraži praznik. „Crveni" okuplja fenomenalnu glumačku postavu, Dvejn Džonsona, Krisa Evansa, Lusi Lu, Kirnan Šipku i Oskarovca J.K. Simonsa, što ovaj film čini pravim globalnim spektaklom.

Poznati nemački brend BOSS, prepoznatljiv po vrhunskoj eleganciji i nepogrešivom stilu, nedavno je predstavio novo zaštitno lice – legendarnog fudbalera i ikonu modnog sveta, Davida Beckhama. U duhu inovacija i širenja, BOSS sa ponosom otvara još jednu radnju u Beogradu, u UŠĆE šoping centru. Početak rada nove prodavnice obeležen je svečanim otvaranjem, na kom su prisustvovale brojne poznate ličnosti i prijatelji brenda. Među prisutnima bili su Milan Marić, Milena Radulović, Svetlana Bjelan, Tihana Lazović, Zoi, Dušan Bulut, kao i bend Keni nije mrtav – svi obučeni u prepoznatljive BOSS komade iz nove kolekcije. Tokom večeri, gosti su uživali u koktel prijemu i imali su priliku da učestvuju u kvizu i osvoje vaučere za popust, kao i kompletan BOSS outfit. U novootvorenoj radnji mogu se pronaći najnoviji komadi iz BOSS Menswear kolekcije.

To je otprilike broj žena koje svakog dana u Srbiji oboli od raka dojke, a svake godine ovaj broj dostigne i do 4000 žena. Prepoznajući značaj i težinu ovog problema kao i svoju društvenu odgovornost kao krovne institucije zaštite kulturnog nasleđa u zemlji, Narodni muzej Srbije pokreće akciju „Tvoje telo je umetničko delo", kojom pozivamo sve pojedince i institucije kulture da zajedno ukažemo na važnost prevencije i preventivne zaštite i podržimo sve hrabre žene koje boluju ili su bolovale od raka dojke, podsećajući ih da NISU SAME. Uz njih su svi koji ih vole, razumeju i poštuju. A sa njima su i muzeji Srbije, koji sa svojim posetiocima dele tuge, radosti, borbe i sećanja. Muzeji iznad svega umeju da prepoznaju trajne vrednost i lepotu i da ih sačuvaju. Želimo da prenesemo poruku da žensko telo, toliko puta slavljeno i prikazivano na delima koja se čuvaju u muzejima, zaslužuje da bude poštovano i negovano i izvan zidova i kolekcija muzeja, tamo gde se vodi hrabra i neumorna borba za zdravlje i dobrobit svih žena u našoj zemlji.